8. 4. 2009.

Gerila: Sa gitarom Manua Chaoa

Nekadašnji basista U škripcu i Familije Aleksandar Lukić-Luka osnovao je bend Radio gerila koji svoju prvu pesmu "Takav ti je realitet" nudi besplatno za skidanje sa zvaničnog sajta www.radiogerila.com
Long Play

Sada gitarista i pevač Radio gerile, Lukić kaže da je stihovima "bagra ovde ima autoritet...bagra ima legalitet...bagra ima imunitet", želeo da ponudi angažovanu pesmu o trenutnom stanju stvari u Srbiji.

- Samo konstatujem da nam je realitet takav, ali nikog konkretno ne imenujem. Možda to uradim u kasnijim pesamama. Sviđa mi se analogija sa Clash, ali se više oslanjam na neke društveno angažovane bendove koji pevaju na španskom, posebno oni iz Južne Amerike, koji su opet bazirani na Clash, kaže Lukić.

Najveći uticaj na Radio Gerilu ostavio je špansko-francuski antiglobalistički muzičar Manu Chao kome je Lukić bio prevodilac prilikom gostovanja u Srbiji, za koncert na beogradskom stadionu Tašmajdan 2002. godine i prošlog leta na festivalu Exit u Novom Sadu.

- Manu je neposredan tip. Muzičari su muzičari i vajb se uvek prepozna. Poznanstvo sa njim je dosta uticalno na mene da napravim ovakvu pesmu. Želeo sam da zvuči i liči na španski jezik, iako govori o onome što danas mi ovde preživljavamo, kaže Lukić.

Beogradski muzičar kaže da mu je Manu čak poklonio svoju akustičnu gitaru.

- Kada mi neko kaže da mi je gitara kao ona u Manua Chaoa, ja im kažem: 'pa da znaš da jeste', kaže Lukić.

Radio Gerilu osim Lukića trenutno čini perkusionistkinja Maja Klisinski, a u bendu su trenutno upražnjena mesta basiste i bubnjara, za koja se zainteresovani mogu prijaviti preko sajta.

Нема коментара: