16. 3. 2009.

Marija Šerifović: Predsednica švedskog izbora

Pobednica „Evrosonga 2007" Marija Šerifović u subotu je predsedavala žirijem na izboru za švedskog predstavnika na ovogodišnjem „Evrosongu", koji će se u maju održati u Moskvi

Šerifkovićeva je spremno odgovorila pozivu organizatora, budući da je Švedska poznata kao „zemlja Evrosonga", i da se tim povodom u njihovoj prestonici organizuju najspektakularniji muzički događaji.

- S obzirom na to da već nekoliko meseci živim u Malmeu, domaćini izbora za pesmu koja će ove godine predstavljati Švedsku na „Evrosongu" odlučili su da me počastvuju postavljanjem na mesto predsednika žirija - kaže Marija za Press, i dodaje: - Bila mi je izuzetna čast da u svoje ime, i u ime Srbije, učestvujem u takvom spektaklu. Na samom kraju takmičenja, ja sam i saopštila ime pobednika Malene Ernman, sa pesmom „La Voix".




Izbor najbolje ovogodišnje švedske pesme održan je u Stokholmu i emitovan je na njihovoj nacionalnoj televiziji. Nekoliko miliona gledalaca moglo je da primeti da je Marija znatno promenila imidž, ali i da u Švedskoj već uživa tretman velike zvezde, čemu u prilog govori i činjenica da je podelila više autograma nego izabrana predstavnica Malena Ernman.

- Ne želim da zvučim prepotentno, ali tokom cele večeri sam se osećala kao svetska zvezda. Podelila sam nebrojeno autograma i dobila komplimente za svoj novi imidž, za koji su zaslužni frizeri i šminkeri koji rade za producentsku kuću za koju snimam svoj prvi inostrani album. Kako stvari stoje, album će do leta objaviti jedna od najpoznatijih evropskih izdavačkih kuća - zaključila je jedna od naših najuspešnijih pevačica.

Нема коментара: