24. 1. 2009.

Bora Đorđević: "Minut sa njom" izlazi za koji dan


Iako su već krajem oktobra završili nove pesme, članovi Riblje Čorbe su početkom novembra sve finiširali u studiju, ali album nije izašao kako se očekivalo krajem tog meseca
Zatim je objavljivanje bilo planirano za 15.-ti decembar, da bi se premijera novog albuma „Minut sa njom“, najvećih rokera Srbije prolongiralo sve do sada. Bora samo dodaje:
- Očekujemo da se CD pojavi svakog dana. Za koji dan će ga svi članovi benda imati u rukama, a onda će biti i promocije i prave velike reklamne kampanje, kroz koju ćemo publici prezentovati naše nove ljubavne pesme.
Izdavač je, kao i prethodni studijski „Trilogija“ i živi „Gladijatori u Areni“, objavila „Ganetova muzička radionica“ i „Siti rekords“.

Stihovi pesme sa novog albuma Riblje čorbe:

Ja sam odrešio gordijev čvor I još sijaset čvorova Ne mogu da nađem odgovor Ljubavi nema ni od korova Gde li je ljubav ... ?
Ja koji hijeroglife čitam
I pišem ćirilicom Čudim se čudim, pitam se pitam Svuda i u svakoj prilici Gde li je ljubav ... ?
Pronađem iglu u plastu sena
Svetlost u tamnom vilajetu Ne pitam nikad koja je cena Ti onda tražiš dlaku u jajetu Gde li je ljubav ... ?
Ja sam izvadio mač iz kamena I usput točak izmislio Bez opekotina izaš’o iz plamena Ali sam kod tebe izvisio Gde li je ljubav ... ?

Refren
Bio sam pravedni osvetnik Zoro Poznati pevač velikog benda
A ti si rekla, ne seri Boro
Ovo je priča bez hepienda

Нема коментара: