18. 12. 2008.

Narod protiv Đorđa Balaševića


Na žalost ovo su samo najpristojniji komentari koji se ovog trenutka mogu naći na raznoraznim srpskim forumima, na kojima se neprekidno izliva ogorčenje bivših obožavalaca nakon što je juče u javnost procureo inkriminisani koncertni snimak sa YouTube-a


belgradegiant: Demagog...Nikad para dosta..

zeljkozuzu:
dupe-uvlakacka slina!

darioSerbia: mozda ce da se sledeci put predstavlja da je turcin ako peva u turskoj..ma sve za pare...

jakov80110: svi na sava centar na koncert da mu jebemo mamu bezobraznu,njemu i svakome ko pokusa da mu pomogne

mihhor: SH/HS je "deja vu".A kad smo kod Turaka podsetio bih na uticaj Turske civilizacije i pripadnost Srba Osmanskom carstvu tokom 5 vekova o cemu se malo/nimalo govori.Posle 3 nedelje (5000km) u njihovoj zemlji sam se u mnogo toga uverio.Necu mnogo o genetskom poreklu i nestanku plave kose i ociju sa teritorije Srbije niti o ratnim pesmama 90ih (Ceca i sl). Za pocetak cu navesti najaci utisak: jezik. Slatko sam se smejao otkrivsi da "cetniki" znaci grupa,banda sto bi velikosrbi/cetnici trebali znati.

jakov80110: bojim se da te niko nista nije pitao,budi ljubazan i odjebi

iskefcrs: govedo jedno, mamu ti jebem madjarsku!!!

Bokianoli: eee ne mogu da verujem da je ovo rekao, stvarno me je skroz razocarao.... :(((((



HooliganPFC:ustasha smrdljiva, treba ga zapaliti... nije ni chudo shto su ga zabranili u St.Pazovi... i drago mi je shto bar ovde kod mene u komshiluku nece drzhati njegove smrdljive koncerte !!!

SINNERSINC: Uvek se ocrnjuju oni koji zele da postignu neshto pozitivno. Covek pokazuje da smo svi jednaki... ovo sad deljenje Srpski, Hrvatski, Crnogorski, Bosanski (wtf?)... Sve je to isti jezik!!! Kuda sve te podele vode? Moze li to iko da mi objasni?

specijalni83: Smrad prokleti, treba ga iznabadati!!!!!!!

pb2mjn: Smrade!!!!!!!!!

branimir84: Jebote koji je ovo gvornar covece a obozavao sam ga za 10 posle ovog ceo njegov golden edition ide u bin... Idi kod ustasa jebali te oni SMRADEEEEEEEE

pucna1: Jasno je da se radi o amebi.Ako mu plate reci ce ovo istio samo obrnuto.Da je Hrvatski...u odnosu na Srpski...Ali nadam se da ce neko reagovati od nadleznih.Jer je ovo sirenje rasnih netrpeljivosti.Ugrozavanje drugih naroda i obicaja.Sirenje zabluda.Drzanje vatrenih govora sa ciljem raspirivanja mrznje.Dragi Novosadjani nemojte ga tuci.Kada ga vidite povedite ga na burek i kiselo mleko.Ovakve treba pomoci, jer ovakvima pamet nesmeta.

mihhor: Na ovakvim postovima nista pametnije od "nase je", "nije njihovo" nisam procitao. Je li neko zna nesto iz istorije, je li neko zna iole vise od fudbalskog navijaca (pametnijima u praksi i nije dozvoljen ulazak na stadion), je li neko ijednu izjavu moze da potvrdi cinjenicama? Ono u sta sam se licno uverio je da Srbi tj oni koji se tako osecaju nisu ni svesni da su poturceni kao malo koji narod iz bivseg Osmanskog carstva (izuzev religije). I ne vidim sto bi se toga stideli!?

leosdad: Koji maloumni komentari...od jos maloumnijih ljudi...

wrathchild1988: malouman si ti kao i tvoj slinasevic pardon balasevic

serbozemunac: Nemogu da verujem, razocharan sam...

mica737: Ima dobre pesme, ali posle ovog 'cepljenja'sve idu u 'korpu'.....

gagaiaki: Ovo je nesto najstrasnije sto je ovaj , nemogu da napisem "covek" rekao, zar je mislio da ovaj video nece videti par miliona Srba koji su ga voleli?! Doticni , okaljao je i svoje ime koje nose mnogi Veliki ljudi , meni vise nece pevati..

mokrinske: Sramotim se sto sam Srbin. Covek je samo hteo da se svuda oseca kod kuce... a vi klinci, *88*89* i kasniji spermici, bolje bi bilo da se malo edukujete i naucite nesto osim sto znate svega dve pesme i jedan je od tih navijacka. Procitajte nesto od njegovih knjiga, niste svedoci tog ludog vremena koje nam svima smeta, kada smo se ubijali zbog nekih i necijih velikih ideala.

Rexxsar: Ako zeli da se oseca kao kod kuce i u Srbiji onda mislim da ne bi trebao da vredja domacina... oce dupe na dve klupe moze al dok ne pocnes da me ponizavas sto je on upravo i uradio

mokrinske: Kako vas bre nije sramota spermici jedni. Ovamo jedete "Podravkin" ajvar i "Krasove" poslastice i polovinu stvari koje se proizvode u Hrvatskoj ili u Srbiji ali po vlasnistvom ljudi iz Hrvatske. Kako se ne bunite sto Nole Djokovic reklamira Hrvatsku Ideu. Palite se na Severinu i Pisek Nikolinu i to vam je sasvim ok. Pitam ja vas spremici moji kada ste bili u hrvatskoj?? kada ste videli dalmaciju i istru? Nego vreujete svemu sto procitate u Kuriru i ostalim bljutavim novinama.

Rexxsar: Haha ne jedem Podvarkin ajvar keva mi pravi ajvar odkad sam ziv a jedem milka cokolade kolko znam Ikea je internacionalna kompanija, Severinu gledam ko bilo koju kurvu sto bi gledao i da u Hrvatskoj sam bio gomilu puta sta vise imam porodicu i mnogo prijatelja tamo ljudi kao svi ostali ako ih ne vedjas nece ni oni tebe potpuno ok
A ovaj govnar je prvi poceo da serinja prska na sve strane, i zasluzio je da ga popljuju cak je izabrao pesmu u kojoj kaze da je Ћирилица hijeroglif

orudj: to je stari uvlakac,i slovence je pocetkom 90ih zvao beckim konjusarima pa ih posle ljubio u dupe,nama srbima niko ne treba,dovoljni smo sami sebi!

srboc: pravi papak!

MishkoAjkula: Djole je LEGENDA. Bio i ostao.
Psi laju, karavane prolaze

mahhala: Sto je krivo rekao? Majku mu je Hrvatica iz Koprivnice, pa Hrvatski mu i jest MATERINJI jezik

Rexxsar: Rekao je da je Srpski iskvarena verzija Hrvatskog... i nemojte se praviti naivni ljudi znao je on dobro sta radi

bucjkoHN:
Život je more, puèina crna,
po kojoj tonu mnogi što brode.
Nije mi srce plašljiva srna.
Ja se ne bojim velike vode.

deda21k: Ajde ljudi prestanite da lupetate, Srpski-Hrvatski isto ti je to par rechi drugachije ali uglavnom je sve isto pa cak i ljudi..

redhotqueen8: Razocarenje. Ali,nisu mi jasni ovi,da kazem klinci,koji samo pljuju coveka tako vulgarnim recima? Sramota. Ako je to srpski jezik koji branite,ni bog nam ne moze pomoci. Uzmite deco,pa citajte nesto osim listica iz kladionice.

ijustgotrabies: ljudi on to zajebava...on je lala...iz okoline novog sada

elfuegooo: Sta ste se zapalili bre, sram vas bilo. Pa nista lose nije rekao! Srpski jeste iskvarena verzija hrvatskog hrvatima, meni je hrvatski iskvarena verzija srpskog. Bas kao i makedonski i slovenacki i bugarski. Sve je to isto, kad se popije malo rakijice :-) Ajd ziveli i dosta hejtovanja!

Kenndovina: jado!

Guchanac: Ne razumem ga uopste!!!??? Ja to ni pijan ne bi rekao da sam na njegovom mestu!!!

armorilo: Na kom jeziku ces pevati u Sava centru pizdo jedna?Da je ovo normalna drzava,kao sto nije,zabranili bi mu sve koncerte do daljnjeg pa nek peva na maternjem u Hrvatskoj!!!Vratite karte za koncert ako ste kupili.Trebace coveku pare za preseljaj a nek peva u odlasku zadnji put u SRBIJI!!!!

kopa1980: Od ovog licemera me vise nista ne iznenadjuje! Nije mu ovo prvi put, znao je on i ranije da se uvlaci, po potrebi (Tito, Sloba, DOS...), ali ovo mu je vrhunac gluposti. Mislim da bi "prodao" i sopstvenu porodicu, ako bi pomislio da mu to moze povecati popularnost. Iskreno, drago mi je sto vec par godina ne odrzava koncerte u SC, dosta je bilo laznih suza (sa njegove strane). Ljudi su shvatili ko je i sta je, pa ne cudi mnogo sto su mu na poslednjem koncertu u BGD-u dosla samo "3,5 coveka".

gimnazijalac55: ovo mu nije trebalo....

maricivan: PRODANA DUSO!!! Strasno me je razocarao, ne mogu da verujem da je ovo izgovorio - za maternji jezik, uzas,

vule87seerbian: Ljudi nije covek kriv,mi smo krivi sto smo mu dozvolili da ovako laje,djubre izdajnicko.A nase ministarstvo kulture i dalje ucestvuje u finansiranju njegove Price o vasi Ladackom.Najgora smo govna i sramota,ni svoj jezik,ni svoje pismo,ni veru ne znamo da postujemo!!!

Нема коментара: