20. 12. 2008.

Jarboli: Treća sreća


Bio je to treći put da sam gledao Jarbole, ali prvi puta da sam odgledao cijeli njihov nastup. Razlog je vrlo jednostavan, prva dva nastupa su im bili polusatne verzije na Rokaj festu 2007. godine, te nastup kao predgrupa Darkwood Dubu u 10. mjesecu iste godine. I treći njihov nastup je pao u subotu, a za taj treći put sam morao potegnuti do Kluba 100, odličnog malog kluba u centru Velike Gorice
Ivica Marinović/muzika.hr

Moram napomenuti kako vodstvo kluba dovodi odlične poznate i manje poznate bendove, u sve to unose jako puno entuzijazma, no to izgleda nije prepoznato od strane publike pa na koncerte dolazi vrlo mali broj ljudi.
Tako bi vjerojatno bilo i ovoga puta da Jarbole nisu došli podržati njihovi sugrađani iz Beograda, članovi benda Horkestar (bilo ih je oko 30-40) koji su te večeri u nešto kasnijem terminu nastupali u zagrebačkom SC-u.
Ukupna brojka do početka koncerta (oko 23:15) popela se na nekih 50 ljudi. U sat i pol, koliko su svirali, odsvirali su presjek svoje uspješne karijere.

Započeli su s "Atmosferom", pa su izveli sljedeće stvari "Dobro poznata stvar", "Slučajna pesma", "Tn-Dn". Atmosfera je od početka bila odlična, a nije izostajalo plesa u prvim redovima.Članovi već spomenutog Horkestra su se pobrinuli da koncert ne bude jednoličan i da poprimi još jednu novu dimenziju, pa se njih 10-ak najodvažnijih popelo na binu da s Jarbolima izvedu pjesme "Beskorisno" i "Ozbiljan čovek". Bilo mi je drago vidjeti kolegijalnost i spontanost Horkestra na djelu kada su se pojavili na bini, a i već sam čin dolaska u Goricu je za svaku pohvalu.

Otišao Horkestar, vratili se Jarboli u solo izdanju, te izveli još nekoliko svojih najboljih stvari, "Rezolucija UN", "Hajde", "Đavoli", "Možda će pasti", "Samo ponekad", "Naši Jarboli". Odličan nastup su završili s bisom na kojem su odsvirali "Metak je veoma vrlo precizan", i s velikim, možda i najvećim hitom "Osloni se na mene".
Zanimljivo je kako nisu odsvirali "Glavu gore", ali mislim da im se nakon svega nema što za spočitati.
Jarboli su specifičan bend, bolje rečeno bend koji je skroz dosljedan sebi i svojim idealima. Koncerti su im pak zabavni, plesni, prepuni htijenja od strane članova benda. Jedina je šteta što ih je publika skroz zaobišla.

Mislim da će i to doći na svoje kada idući puta budu nastupali u Zagrebu, jer Jarboli su jednostavno prevelik i preznačajan bend da bi ih se zaobilazilo. Ja sam na kraju također otišao zadovoljan, na kraju ipak ne žaleći što sam izabrao Jarbole a ne brucošijadu Filozofskog fakulteta.

Нема коментара: