7. 10. 2008.

Masimo i Neno Belan pevaju zajedno

Novi album Masima Savića "Sunce se ponovo rađa" donosi prvi duet zagrebačkog pop pevača sa nekadašnjim vođom Đavola Nenom Belanom u pesmi "Zar više nema nas"

- Zamalo da pesme ni ne bude , rekao je Belan za Long play. - Mislili smo da smo izgubili demo snimak.
Kako kaže autor pesme, Masimo Savić ga je nazvao i pitao da li želeo da napiše pesmu za njega. Kada je sve bilo gotovo, Masimo se predomislio.
- Pomalo sam bio zaboravio pesmu kad me početkom godine nazvao i rekao da sprema novi album i pitao da li može sada da je upotrebi. Rekao mi je pošalji mi je, a ja njemu da pesmu više nemam kod sebe. Sećao sam je se u magli i nisam imao zapisan tekst. Mislio sam da je pesma izgubljena, ali je onda Masimo u panici prekopavao kuću i nekako je na kraju ipak pronašao, kaže Belan.
Iako prvobitno namenjena isključivo za Masimov glas, "Zar više nema nas" je ubrzo prerasla u duet, pošto se Saviću nakon nekog vremena učinilo da pesma ima jak Belanov autorski pečat i da bi bilo zgodno da joj da boju svojim vokalom.
Pesma je premijerno izvedena u avgustu na Večeri Dalmatinske šansone u Šibeniku, gde su Masimo i Belan osvojili prvu nagradu žirija i drugu nagradu publike, dok je prvonagrađen bio i njihov aranžer.
- Spremamo spot uskoro. Reditelj je (Radislav Jovanov) Gonzo ali ne znamo kako će to izgledati. Imamo odela sa nastupa na festivalu inspirisana filmom 'Rezervoar Dogs'. Možda opet budemo kao Mister Red i Blue, rekao je nekadašnji frontmen Đavola.
Pesmu "Zar više nema nas", koja se nalazi na Masimovom albumu "Sunce se ponovo rađa", možete poslušati OVDE.

Нема коментара: