15. 9. 2008.

Dijana Dvornik: Dino je umro tužan, nezadovoljan i depresivan

- Moj Boris da je ostao slučajno živ nakon Dine, on bi se za dva dana bacio s balkona. Ja bih imala dvije tragedije odjednom. Ako je Bog htio, onda je bolje da je uzeo oca prije njega. Uvijek mi je Boris govorio: 'Ako ti, ne daj Bože, umreš prije mene, ma ja ni tri minute nakon tebe ne bi živija Dijana moja, istaknula je u razgovoru za magazin Extra Dijana Dvornik govoreći o obiteljskoj tragediji Dvornikovih u kojoj je u svega pet mjeseci ostala bez supruga i sina

Dino umro kao i Boris: tužan, nezadovoljan i depresivan

U razgovoru Dijana otkriva kako je Dino umro na isti način kao i Boris, tužan, nezadovoljan i depresivan. "Nisu se mučili, smrt je bila kratka", kaže Dijana. Kako ističe, vijest o smrti Dine doznala je od prijateljice, međutim nije htjela vjerovati da je njen sin mrtav. Ubrzo nakon toga nazvala je snahu Danijelu, a kada je čula kako plače na telefon znala je kako je to istina.

- U Zagreb me dan kasnije vozio obiteljski prijatelj Brico, koji je ujedno Dinin vjenčani kum. Pokopali smo ga tamo, jer sam i ja sama, kao i Danijela, htjela da moj muže bude pokopan tamo gdje živim. I Boris mi je uvijek govorio kako želi da ga se kremira, međutim toga u Splitu nema i nisam mu to mogla učiniti. Dinin sprovod bio je baš onakav kako je Dino i živio. Veseo, poseban i dostojanstven, kazala je Dijana dodajući kako je Dinu snažno pogodila očeva smrt.

Slomila ga očeva smrt

- Dinu je dugo mučio album, previše je radio i to ga je slomilo. Prelomilo se smrću Borisa. To ga je jako pogodilo, ističe Dijana. Također otkrila je kako je Dino predosjećao kako će vrlo skoro umrijeti. Naime, kada se obitelj Dvornikovih vratila sa sprovoda Borisu, Dino je legao u njegov krevet i rekao: "Pape, evo ti sljedeći". Dobacio je tada svojoj majci kako će ona dugo živjeti nakon što on umre.
- Sledila mi se krv u žilama kada sam to čula, ali očito je bio u pravu, prisjeća se Dijana.

Bole me napisi da je umro od droge

Govoreći o alkoholizmu njenog muža, kao i o eksperimentiraju s drogama svog sina, Dijana kaže kako ispred nje Boris nikada nije pio dok Dinu nikada nije vidjela pod utjecajem droga. Naime, pojasnila je kako je Boris nekad znao dva dana piti, međutim nakon toga bi stao. Pričalo se da Boris pije i ono što nije popio, ističe Dijana. Za drogiranje svog sina, Dijana je saznala iz medija, međutim nikada nije primijetila da je Dino pod utjecajem droge, jer je uvijek bio "veseljak".
- Jako me bole ovi napisi da je umro od droge. Nalaze još čekamo, za sada se ništa ne zna, rekla je Dijana novinarima.

Svatko nosi tugu na svoj način

- Svatko svoju tugu nosi na svoj način. Mnogi od onih koji sad plaču pred svima, oni će ga s vremenom zaboraviti, jer imaju svoje živote, ali ja, ja ga nikada neću zaboraviti - rekla je na kraju Dijana Dvornik.

M.M. (Index.hr)

Нема коментара: