
– Devedesetih godina imali smo zakazan nastup s umetnikom za kojeg su nam

* Kakav je bio osećaj sarađivati s najvećim umetnicima današnjice?
– Znate, ne postoji tu neka velika misterija. Treba biti iskren i priznati da smo većinu nastupa s ostalim umetnicima imali usled jedne banalne činjenice. Naime, prilikom dolaska u Holandiju mnogi su se odlučivali na saradnju s nama jer, jednostavno, nije bilo nikog drugog. Veoma smo popularni u svojoj zemlji, tako da su ostali umetnici, hteli ne hteli, morali čuti za nas. Naravno da nam je drago što

* Da li ste čuli i za jednog muzičara s ovih prostora?
– Nažalost, nismo, iako to ne znači da ne postoje vrhunski džezeri na ovim prostorima. Ipak, uživamo u vašoj zemlji, a najbolji dokaz za to je što smo ovde već treći put. Nadamo se da ćemo doći i sledeće godine. Na Nišvilu je bilo divno, kao i ovde, u Novom Sadu. Međutim, neko je prosuo priču kako ćemo prilikom ove posete svirati muziku Šabana Bajramovića, a to nije istina. Nažalost, do dolaska u Srbiju nismo ni čuli za tog čoveka.
* Šta za naslednike Đanga Rajnharta znači Đango Rajnhart?
– On je legenda, najbolji muzičar u istoriji džeza. Za nas, ali i za ostale ciganske umetnike, on je jedina inspiracija, nešto poput božanstva. Sećam se da je moj otac imao desetine ploča koje sam svakog dana slušao, a sve su bile upravo Đangove. Počeo sam da sviram s deset godina, skidajući njegove kompozicije. Vežbao sam p

* Za kraj, kako gledate na muziku koja izlazi iz okvira džeza?
– O tome postoji samo jedna istina. Svaka muzika je dobra ukoliko se svira dobro. Ja lično volim flamenko. Iako ga ne sviram, to ne znači da nije dobar. Bitno je kako se svira. Otvoreni smo za sve muzičke pravce i stilove, a to se najbolje može videti po našoj diskografiji.
YouTube: Rosenberg Trio - Don't Mean a Thing
Izvor: Dnevnik
Нема коментара:
Постави коментар