21. 8. 2008.

Jura i Film večeras na „Beer festu“: Rok stihovi kao priče o ljubavi

Jura Stublić, frontmen grupe Film, večeras nastupa na beogradskom „Beer festu“ na Ušću. U intervjuu za "Blic" kaže da je trenutno srećno zaljubljen u dvadesetogodišnju devojku i samim tim odlično raspoložen da publici u Beogradu još jednom otpeva svoje najveće hitove

- Moji mladići i ja veselimo se koncertu i daćemo sve od sebe jer je ovo naš prvi koncert na otvorenom. Do sada smo svirali u klubovima i meni je svaki taj koncert bio super, a nadam se da će i na „Beer festu“ biti tako. I u mojoj grupi ima obožavalaca piva, to je tečnost koja ide uz rokenrol - kaže Jura Stublić i najavljuje da će večeras pevati hitove „Pevajmo do zore“, „Sećam se prvog poljupca“, „Zamisli život u ritmu muzike za ples“ i druge koji su osamdesetih godina važili za neke od najboljih pesama tadašnje Jugoslavije.
Podmlađena grupa „Film“ nedavno je dobila i najmlađeg člana, basistu koji ima 21 godinu, a pedesetčetvorogodišnji Jura Stublić im dođe kao idol.
- Ma, oni misle da sviraju u Dorsima. Nažalost, mislim da me ne doživljavaju kao idola nego više kao neravnopravnog starijeg protivnika. Oni su mladi i misle da njima pripada ceo svet, ali ni ja se ne dam, ja im dođem kao trener ili dreser. A kad naprave štetu u hotelu, onda ja moram da platim - priča kroz osmeh poznati muzičar koji već nekoliko godina oprema svoj muzički studio u kojem bi uskoro trebalo da počne da snima.
- Studio se sve više pretvara u atelje i po ceo dan proučavam te sprave, a shvatio sam da ustvari ne volim da mi se po kući vrzmaju drugi ljudi. Tako da bi najradije snimio svoje stare pesme ponovo, ali da zaista dobro zvuče. Pišem ja i nove pesme, ali ne znam kad bi to izdavao. Uskoro ćemo objaviti ponovo kolekcije starih pesama, jednu sa izvornom, prvom postavom Filma i drugu iz kasnijeg perioda - objašnjava Stublić, autor poznatih ljubavnih numera, koji otkriva da je napokon srećno zaljubljen i inspirisan za nove pesme.
- Momentalno imam devojku i moram priznati da sam zaljubljen. Ona ima 20 godina i već smo godinu dana zajedno. Sada ležernim tempom pišem pesme i jednom kada budem imao određeni broj objaviću ih, mada tada verovatno više neće biti CD-ova, ali ja sam ionako najviše voleo da objavljujem po jednu pesmu - priča muzičar koji je pre tri decenije oformio legendarnu grupu „Film“, ali se ne opterećuje se obeležavanjem ovog jubileja.
- Moram da pogledam u arhivu kada smo tačno formirali bend, mislim da je bila zima, tako da možda probamo nešto i da organizujemo. Verovatno će učestvovati i muzičari iz stare postave, mada smo probali nešto slično pre deset godina, ali to se nije pokazalo dobro. Stariji su čangrizavi, pa smo uništili živce - zaključuje Jura Stublić.
Autor: N. Džodan (Blic)
YouTube: Film - Neprilagodjen

Današnji program

Mister Baishon (Srbija)
18.00-18.40
Train Box (Slovenija)
18.45-19.30
Big Foot Mama (Slovenija)
19.30-20.15
Kanda, Kodža i Nebojša (Srbija)
20.25-21.15
Generacija 5 (Srbija)
21.25-22.15
Film (Hrvatska)
22.30-23.45
Dubioza kolektiv (BiH)
00.00-00.50
Atomsko sklonište (Hrvatska)
01.00-02.00
Carne Cruda (USA)
02.15-03.15
Not’n’vun Metalica tribute (Slo.)
03.25-04.15

Нема коментара: