14. 3. 2014.

Nikola Čuturilo: Političari nemaju dodira sa realnošću (VIDEO)

"Neko kao ja", numera koju je preksinoć objavio beogradski kantautor Nikola Čuturilo Čutura, njegov je, kaže, doprinos aktuelnoj situaciji


U razgovoru za podgoričke Vijesti, muzičar objašnjava da je ovu kritičku numeru napisao jer je to njegova mentalna higijena. - Doživljavam kao svoju skromnu misiju da dam najbolje od sebe i da podelim sa onim ljudima koji to prepoznaju kako ja vidim ovaj trenutak, kako o njemu razmišljam i kako se prema njemu odnosim.



Osetio sam potrebu da se nešto izgovori koliko god je to moguće konkretno, a da ne bude banalno i potpuno sam zaprepašćen reakcijama. Za prvih petnaestak sati pesma je imala nekoliko hiljada pregleda na Youtube kanalu, a telefon ne prestaje da zvoni, priča Čutura dodajući, da je uvideo da je pravi trenutak za objavljivanje singla. - Mogu da se pomirim da živim teško, ali ne mogu da se pomirim da me neko laže u lice beskurpulozno i da mi objašnjava stvarnost koja ne postoji. Znam da to ne mogu da promenim, ali mogu da se odredim prema tome, dodaje muzičar koji je u pet minuta, koliko traje singl uspeo da opiše sve što se dešava ne samo u Srbiji, već i na čitavom Balkanu. Kao neko ko je imao priliku da raste i živi u srećnijem vremenu, Čutura priznaje da je bio veoma tužan dok je pisao ovaj tekst.

Нема коментара: