20. 9. 2013.

Roger Waters: Priznao da nije bio u pravu spram Pink Floyda

U intervjuu za BBC World News, Roger Waters priznao je da je pogrešio kada je 1985. napustivši Pink Floyd tužio svoje nekadašnje kolege iz benda, a najavio je i novi album

Gostujući u "BBC HARDtalk", jedno od pitanja koje mu je postavljeno bilo je i kako danas gleda na odluku da sudskim putem zabrani Davidu Gilmouru i ostatku benda korištenje imena Pink Floyd.
- Mislio sam da je to što rade pogrešno, ali zapravo ja nisam bio u pravu . Bila je to poslovna odluka i tada su me pravnici naučili neke stvari. Kada sam im rekao da smo se raspali, da Floydi više ne postoje i da ovo nema smisla, rekli su mi da je to sasvim nevažno. Pink Floyd su brend, imaju svoju vrednost, profitabilni su i da ne mogu samo tako reći da ih više nema.

Waters i Gilmour uspeli su da se nekako dogovore, pa je Gilmour nastavio da vodi bend pod imenom Pink Floyd, a Waters je pokupio sva prava na "The Wall" kao i na korištenje prepoznatljivog balona-svinje.

Otkrio je i kako radi na novom albumu, prvom u poslednjih 20 godina.
- Ideju već imam i snimiću barem još jedan album, kaže Waters koji će se albumu više posvetiti kada se 21. septembra u Parizu završi turneja "The Wall Live".

Нема коментара: