3. 7. 2013.

Džiboni: Voleo bih duet s Balaševićem (video)

Zlatan Stipišić Džiboni prvi put će, nakon 20 godina karijere, nastupiti u Beogradu 25. oktobra u Kombank areni, kad će promovisati novi album "20th Century Man", ali i predstaviti najznačajnije pesme iz svog bogatog muzičkog opusa
Izvor: Blic

Džiboni je pesme sa novog albuma predstavio pred probranom publikom u Istri, a među onima koji su čuli kako ovaj Dalmatinac zvuči na engleskom bili su i novinari "24 sata" i "Blica". Album koji su pomogla "Terra Divina" producirao je Britanac Endi Rajt.

Dvadeset godina ste na muzičkoj sceni i tek ćete ove godine održati koncert u Beogradu. Zašto se ranije nije desio koncert?
- Ako želim da je stejdž veliki, ako želim da ljudi dobiju maksimum, meni onda taj maksimum treba dati. U svakom gradu imam taj težak razgovor dok ne nađem ljude za koje verujem da su entuzijasti i kojima će, kao i meni, uspomena na ovo što činimo biti važnija nego profit.



Kako izgleda repertoar?
- Pokušavam da održim koncept na kojem je insistirala grupa Kvin. Oni su svirali 15 pesama koje su bile njihova prošlost i koje su ih učinile velikim Kvinom i 4-5 novih, ali onih najboljih, koje mogu stati rame uz rame sa ovim starim. To je neki bilans i perfektna forma.

Sarađivali ste sa mnogim sjajnim imenima, postoji li eventualno neko iz Srbije s kim biste radili?
- Prvenstveno bih radio sa instrumentalistima, ljudi strašno dobro sviraju. Možda jeste ego trip, ali kad napravim pesmu, bitno mi je da okupim ljude koji će moje raspoloženje znati malo da oplemene. A kada je reč o pevačima, mada znam da bi bilo gotovo nemoguće, ali u nekoj specijalnoj situaciji mislim da bismo Đorđe Balašević i ja mogli da složimo pesme. Mi se ne poznajemo privatno, samo preko pesama, ali ja jako poštujem te ljude koji su izdvojeni i nezavisni od trendova. Kao Koen, Bob Dilan, Bouvi...

Нема коментара: