18. 6. 2013.

Eva Braun: "Tako je čudno, zar ne?" (spot)

Bečejska grupa Eva Braun uoči nastupa na koncertu "Bajaga i Instruktori sa Prijateljima" 22. juna na Donjem gradu Kalemegdana i 29. juna na Arsenal festu u Kragujevcu objavila je novi singl/spot "Tako je čudno, zar ne?"

Gitarista i pevač Goran Vasović smatrao je da sa dvostrukog CD albuma "Playback-a" (2011) zaslužuje da dobije spot i balada "Tako je čudno, zar ne?", a posao je poveren prijatelju i stalnom saradniku Eve Braun Aleksandru Mariću.

- Kada me Vaske upitao da li bi mi bio problem da napravim spot, ja sam kao i uvek u životu bez nekog posebnog razmišljanja rekao da ne bi. I tako, pošto nemam ni kameru, ni računar dovoljno dobar, kad razmislim nemam baš ništa što je potrebno da se napravi spot, morao sam da zamolim prijatelje iz Novog Bečeja koji poseduju opremu da mi pomognu. I tako pade dogovor da se spot pravi pola u Bečeju, a pola u Novom Bečeju, objašnjava Marić.


Sa režiserom Marićem radili su snimatelj Marko Reznić i njegov pomoćnik Milan Velemirov, dok je devojka koja se pojavljuje u spotu Nevena Reznić. Marić je prethodno uradio spotove Eve Braun "Sve što gubiš sam ja", "Primenjena ljubav" i "Kamene ruže".

Eva Braun, uz Bombaj štampu i Sharks, Snakes & Planes nastupiće u subotu 22. juna na velikom beogradskom koncertu Bajage i Instruktora na Donjem gradu Kalemegdana, za koji ulaznica košta samo 1.000 dinara, odnosno 1.500 za fan pit i 2.500 dinara za VIP tribina stajanje i 3.000 VIP tribina sedenje, preko mreže Eventim i Ticketline.

SATNICA KONCERTA "BAJAGA I INSTRUKTORI SA PRIJATELJIMA"
18:30-19:00 Sharks Snakes & Planes
19:15-20:00 Eva Braun
20:15-21:00 Bombaj štampa
21:15 BAJAGA I INSTRUKTORI

Нема коментара: