9. 5. 2013.

Adnan Šaran (Skroz): Glumio sam Vučka i smršavio pet kilograma

Sarajevska rok grupa Skroz objavit će nakon duže pauze novi singl. Riječ je o kompoziciji "Raj", za koju su nedavno, u saradnji s agencijom "Pro.ba", snimili i spot
Izvor: Avaz

Lider sarajevskog benda Adnan Šaran otkrio nam je detalje sa snimanja videozapisa, koji će sredinom maja predstaviti publici u Sarajevu.

Bob staza

- Spot smo radili samo jedan dan, a kadrovi su snimani na olimpijskim planinama Jahorini, Igmanu i Trebeviću. Bilo je veoma zanimljivo, a neki od detalja snimani su na olimpijskim borilištima kao što je bob staza. Mislim da će se spot svidjeti publici. Ovo mi je bilo najteže snimanje, jer sam glumio Vučka. Zbog kostima sam smršavio pet kilograma. Ipak, mislim da se uloženi trud potpuno isplatio - kaže Šaran.
Pored ove pjesme, članovi Skroza snimili su u Muzičkom centru "Pavarotti" u Mostaru još dvije numere, ali nisu sigurni hoće li do kraja godine završiti album.

- Više se ne isplati raditi albume. Ne znam kada sam posljednji put vidio da čovjek kupi originalni CD. Svi kupuju kod pirata, skidaju s interneta... Ne vidim koja je svrha snimanja albuma. Samo potrošiš pare, koje je veoma teško sakupiti, jer je sve manje nastupa, a o sponzorima da ne govorim. Neki su mi nudili da mi prodaju pjesme, samo sam se nasmijao. Kada bih kupovao pjesme, ne bih se bavio rokenrolom. Nisam Aca Lukas pa da snimam tuđe stvari - u šali kaže lider Skroza.

Jedno ljeto

Šaran je sretan zbog pokretanja projekta "Muzička scena Kaktus", koji se održava u amfiteatru sarajevskog Doma mladih.

- Super je oživjeti nešto što je dobro. To je prilika i mladim bendovima da steknu afirmaciju i da napreduju uz starije kolege. Dom mladih je definitivno postao dom starih tako da ovim projektom može barem dijelom da opravda svoj naziv. Nadam se da "Muzička scena Kaktus" neće plesati samo jedno ljeto. Ovo je idealan prostor za bendove kao što je Skroz, da tu možemo svirati nekoliko puta godišnje - kaže Šaran.

Dva nastupa u Sarajevu

Pored nastupa na "Muzičkoj sceni Kaktus", Skroz će u junu imati svirku i na "Sarajevo Beer Festu".

- I to će, vjerujem, biti lijep projekt. Dolaze bendovi iz cijelog regiona. Mislim i da je lokacija na Zetri dobra. Također, naljeto bismo trebali imati i nekoliko nastupa u Crnoj Gori - kaže Šaran.

Нема коментара: