2. 4. 2013.

Masimo Savić: "Gdje smo sad" (spot)

Masimo Savić sa aktuelnog CD albuma "Dodirni me slučajno" objavio je nedavno novi spot "Gdje smo sad", koji se kao i sama pesma, za koju je stihove pisala Masimova supruga Eni Kondić, bavi jednim od temeljnih ljudskih pitanja "gde smo sad? Ko sam ja uopšte?"

U emotivnom spotu režisera Brune Gracina kao glavni protagonist pojavljuje se plesač Emil Matešić, čija koreografija naglašava žudnju za ljubavi i osećajima, da bi sve u velikom finalu završilo duhovnim pročišćenjem, odnosno nestankom barijere koja sprečava da volimo svim žarom.


- U ovom spotu želja mi je bila pokazati tu unutarnju borbu. Kao odraz u ogledalu između tijela i duše, kaže režiser Gracin. - Bio je veliki izazov raditi s Masimom, čiju glazbu volim i poštujem, kao i raditi s Emilom Matešićem koji svakim svojim pokretom daje jednu posebnu vrstu ekspresije.

Spot je premijerno prikazan na regionalnom MTV-iju 4. marta, i peti je singl sa albuma "Doridni me slučajno".

Нема коментара: