19. 1. 2012.

Slađana Milošević: Ron Pol kandidat za predsednika SAD ukrao joj slogan

Kandidat za predsednika Sjedinjenih Američkih Država iz redova Republikanske stranke, Ron Pol, kao slogan za svoju predizbornu kampanju koristi naslov pesme prve dame srpske rok muzike Slađane Milošević "Legalize freedom"!
Izvor: PR

- Aktivno pratim šta se dešava na američkoj političkoj sceni i slučajno sam primetila da se natpis "Legalize freedom" pojavljuje u Polovoj kampanji. Natpis “Legalize freedom“ štampaju na posterima, majicama, kačketima kao i na ostalom propagandnom materijalu koji služi u svrhu promocije kandidata Ron Pola. Do sada nisam čula da ga je neko koristio osim mene i ne znam kako su došli do slogana. Poslala  sam mejl Polovoj kancelariji u Teksasu i timu koji je zadužen za njegovu izbornu kampanju. Još uvek očekujem odgovor od Rona Pola koga sam obavestila da je njegov izborni  slogan “I want to legalize freedom” deo moje kompozicije koja se gotovo 12 godina nalazi u katalogu autorskih radova sveta. Sve vreme dostupna je i na Internetu. Želela sam da stupimo u kontakt jer mi se dopada njegova politička platforma, često je istupao u Kongresu kao prijatelj Srbije i bori se, baš kao i moja pesma, za pravednije društvo - zaključuje Slađana.

Na pitanje da li je moguće pokreniti sudski proces povodom kršenja autorskih prava, Slađana odgovara: - Nije mi poznato da li je kongresmen iz Teksasa slučajno ili namerno preuzeo naziv pesme koja je 1999, u vreme vladavine Slobodana Miloševića, bila zabranjena na gotovo svim TV kanalima. Prošle godine urađen je rimejk ove pesme, spot je bio emitovan i na MTV kanalu, i već nekoliko meseci je u samom vrhu Jelen top-liste. U Americi je pitanje zaštite autorskih prava drugačije regulisano nego kod nas. Podsetiću vas da je Madona izgubila spor sa modnom kućom koja je iskoristila naslov njene pesme "Material girl" za naziv modne linije. Suviše sam "sitan" autor da bih pokrenula sudsku parnicu protiv budućeg vladara sveta - objašnjava Slađana.

Нема коментара: