17. 1. 2012.

Piše veličanstveni Elvis J. Kurtovich: Prvo žene, djeca i kapetani

Ova kolumna će biti konfuzna jer jednim okom gledam utakmicu Wigan – Manchester City i pomalo pišem kolumnu kad uhvatim vremena, kad je korner i tako to... Eto da se pohvalim da sam, iako u poznim godinama za učenje kompjutera, i ja provalio livestream...
Izvor: Radiosarajevo.ba

Kapetan talijanskog kruzera koji se nasukao među prvima pobjegao s broda! O takvom je ponašanju nekad pjevao stari šaljivdžija Captain Sensible (prva generacija britanskih punkera, član grupe "The Damned"). Njegov album se zvao "Žene i kapetani prvo" ("Women and Captains First"). Na omotu je on sa nekim kokama u čamcu za spasavanje, brod se nakrivio, davljenici pokušavaju ući u čamac, a naš Captain Sensible u bijelom odijelu autoritativno i bez panike gleda kroz durbin...
Bravo Džeko!
Kakav majstor, kakav go!

Umjesto da moraliziramo o tome "kako su se promijenila vremena u kojima je kapetan zadnji napuštao brod koji tone" – haj'mo poslušati duhoviti hit starog dobrog Kapetana sa albuma "Women and Captains First":


Zima je.

Vrijeme kada često vrtimo pjesmu "Zima" od grupe "Kuguars".

Joj što si pucao, pa podaj je Džeki!

To je obrada poznate pjesme "Fever " koju je moja generacija upamtila po ovoj verziji. Pošaljite je vašem djetetu preko e-maila ili društvene mreže (ukoliko vas je prihvatilo kao prijatelja).


Završilo poluvrijeme, City vodi golom Džeke, odoh malo pisat kolumnu.

Zima. Teško vrijeme. A opet - zdravlje dobro! Nisam još bio prehlađen, o gripi i temperaturi da i ne govorim. Kao i svake godine... Hoćete par savjeta čovjeka koji za skoro 7 godina rada na Radio Sarajevo samo tri dana nije došao na posao? (A mogao sam i tada - samo trovanje i proliv je bio pa sam nešto bio slab.)

Nemojte se često kupati... :) Perite kosu što rjeđe... :) (Za najmlađe čitatelje - čika Elvis se šali! Kupajte se vi, draga djeco!Jednom sedmično – najbolje!) Pitao sam svog starog kako je uspio doživjeti tako pozne godine bez nekih teških bolesti, bola... Umro je a da ga ništa nije boljelo. Rekao mi je: "Uvijek pješke na posao, pješke s posla." Tako i ja, i u ovim teškim zimskim danima. Imam dobre cipele, imam dobru jaknu - i udri! I spavanje popodne! Poslije spavanja - opet pješke na posao, opet pješke s posla...

Raja koja ne znaju da je to koncept sažaljivo mi iz auta dobacuju "E mora da je sve propalo kad i ti 'vako rano pješke na posao..."

Dvije šanse za Džeku u jednoj minuti!

Jedan savjet koji bi i vama mogao pomoći. Neki dan je Tarot Milana jedan korisnik pitao za savjet kako da izađe iz finansijskih problema. Čarobnjak mu je savjetovao da uzme kredit!

Čovjek ga je pitao kako će da vrati taj kredit... Milan mu je rekao da neće ni vratiti taj kredit, jer će oko novembra biti smak svijeta i da ništa ne brine za rate kredita!

"A da li će mi odobriti kredit?"
"Ništa ne brinite - daće vam kredit! BANKE NE VERUJU U SMAK SVETA."

P.S.

Zadovoljan hapeningom pisanje-gledanje! Kolumna nije ispala dobra ali je Džekin tim pobijedio! Bolje nego da je obratno... :)

Нема коментара: