3. 1. 2012.

Joussou N' Dour: Kandidat za predsednika Senegala

Senegalski pevač Jusu Ndur najavio je da će se kandidovati na predsedničkim izborima u svojoj zemlji idućeg meseca, kao protivkandidat 85-godišnjem predsedniku Senegala čiji su planovi da dobije treći mandat podstakli nasilne proteste
Izvor: Beta

Ndur, koji je vest o kandidaturi objavio u ponedeljak uveče na svojoj radio i TV stanici, na izborima će biti jedan od dvedesetak suparnika predsednika Abdulajea Vadea.


Iako je u karijeri dobio brojna priznanja, ispunio koncertne sale širom sveta i najpoznatije je muzičko ime iz zapadne Afrike, njegovi izgledi kod birača na izborima 26. februara u Senegalu nisu jasni.

Vade je na vlasti u Senegalu duže od decenije.

- Mnogi Senegalci različitog porekla odavno traže da se kandidujem za predsednika na izborima u februaru. Slušao sam ih, čuo sam ih i odgovaram pozitivno na njihov zahtev, kazao je pevač.

- Kandidat sam. To je najveća patriotska dužnost, najbolje što mogu da dam od sebe. Ja sam alternativa aktuelnom rukovodstvu u zemlji, dodao je. Senegalski pevač je na koncertu krajem novembra saopštio da je osnovao političku partiju.

Нема коментара: