28. 1. 2012.

Autopark: "George Orwell" (video)

Beogradski sastav Autopark objavio je novi spot za numeru "Orwell George". Autor spota je Stefan Đorđević, poznat po ulozi u filmu "Tilva Roš", a spot je sniman u filmskom studiju "Nemanja Design" u Beogradu

- Snimali smo u studiju u kojem je bilo jako hladno, pa smo se svi smrzli, a osim toga atmosfera je bila super. U spotu se pojavljuju i neki naši drugari. U pitanju je jednostavan, studentski video koji je Stefan vrlo lepo sklopio, kaže Ognjenka Lakićević, pevačica Autoparka.


Interesantan naslov pesme koji je posvećen autoru romana "1984." i "Niko i ništa u Parizu i Londonu", proslavljenom engleskom piscu Džordžu Orvelu, Lakićevićka objašnjava kao slučajnost.
- Ta pesma je bila instrumental jako dugo i meni se dopadao, ali sam imala utisak da tu nešto treba da se kaže. Naš gitarista je tada čitao jednu knjigu od Orvela koju sam mu poklonila, pa je to bio radni naziv instrumentala. Ja sam kasnije ubacila tekst i odlučili smo se da ipak ostane taj naslov, kaže ona.

Vokalistkinja Autoparka kazala je da se još ne zna tačan datum kada će novo izdanje njenog benda "Autopakao" biti pušteno u promet. Omot je gotov, diskovi su poslati na štampanje, a prema njenim rečima, prvo će se pojaviti na CD-u, a ubrzo nakon toga i na Exitovoj online etiketi u elektronskom formatu.

Autopark je osnovan 2000, a sadašnju postavu benda uz Lakićevićevu čine Nikola Berček (gitara), Dušan Lopušina (gitara), Milan Bogdanović (bas), Dejan Utvar (bubnjevi) i Aleksandar Sivački (klavijature).

Нема коментара: