11. 1. 2012.

50 Cent: Mislim da neću još dugo živeti...

Ako ne uspe sa izdavačima, kaže, sam će objaviti besplatni album, bez ikakve promocije
Izvor: Vijesti

Poznati reper 50 Cent razočaran je u svoju diskografsku kuću Interscope koja i dalje odbija da objavi njegov peti studijski album.
- Album je super. Međutim, politika i neki ljudi uključili su se u celu priču i sad mi se sve zgadilo, komentarisao je 50 Cent na Tviteru.

Ako ne uspe sa izdavačima, kaže, sam će objaviti besplatni album, bez ikakve promocije.
Reper planira i film za koji je već napisao scenario.

- Ne, nisam uzrujan, samo znam kako želim da me ljudi pamte. Da budem iskren, ne mislim da ću još dugo živeti. Zato bih voleo da sve ovo dobije neki smisao, da ostavim neki trag i veće značenje u životima drugih ljudi, kaže Fifti, koji je ovih dana postao pravi dobrotvor, uključivši se aktivno u borbu protiv siromaštva u Africi.

No, frustracije zbog neslaganja sa šefovima njegove diskografske kuće i odgađanje izlaska albuma, uzele su danak. Fifti je ljut i ne bira reči. Reper planira i film za koji je već napisao scenario
- Jutros kad sam pogledao kroz prozor ugledao sam pticu. Izgledalo je kao da me posmatra. Udario sam po prozoru, ali ptica nije ni trznula, samo me i dalje gledala, kao da zna da joj ne mogu ništa s ove strane stakla. Nakon nekoliko minuta odletela je dalje. Tad sam pomislio – hteo bih biti ptica, da mogu leteti naokolo i srati po drugima. Tada bi svi mogli reći – 50 Cent me posrao! Ali, to je sreća, zar ne?, ispričao je između ostalog vidno uzrujani reper.

Nedavno je 50 Cent objavio svoju novu pesmu „I Just Wanna“, nakon što je njegova diskografska kuća bez njegovog znanja najavila kako će novi singl biti „Girls Go Wild“.

Rat između njega i Intersccopea očigledno se nastavlja...

Нема коментара: