27. 12. 2011.

Piše veličanstveni Elvis J Kurtovich: Reset kalendara

Bono Vox je jednom pričao kako je upoznao oca od Luciana Pavarottija. Veoma stari čovjek je za večerom nešto zapjevao. Svi su ga pažljivo slušali i uživali. Na kraju se prolomio aplauz, a Pavarotti stariji je skromno rekao svom sinu Lucianu: "E moj sine, da si imao moj glas...Kakvu si karijeru mogao da napraviš! Gdje bi ti bio kraj!"
Izvor: RadioSarajevo

U cijeloj familiji on je slovio kao najbolji pjevač. Jednom je čak i pozvan na audiciju za Milansku Skalu, ali se prepao i nije otišao... Čitav život je radio kao pekar i uživao u karijeri svog sina...:)
Kada mu je u dubokoj starosti umro otac, također stari čovjek - Pavarotti mlađi je pao u duboku depresiju. Njih dvojica bili su prijatelji. Izgubio je ne samo oca nego i najboljeg prijatelja...
Ja izdržah sa kolumnom...:)
Ova je broj 52! Nisam odustao!
Šta mi bi?


U kolumnama iz 2010.:
Elvis je tradicionalista koji preporučuje da se Nova godina slavi uz uvijek isti stari skeč: klikni ovdje

U kolumnama iz 2011. vaš muzički urednik je:
- pisao kako je nastupao kao D.J.: klikni ovdje
- pisao kako je nastupao kao pjevač: klikni ovdje

Stadionski rock!
Nažalost nemam snimak kad smo ljetos na stadionu na Otoci svirali na velikom koncertu...:(

Na početku iste pjesme od Stonesa sam se okrenuo prema Nedžarićima i rekao:"Ajmo familija Hadžimešić vidim vas na balkonu objekat C-4 12.  sprat! Ajmo i vi ruke gore!"

Pa sam se onda okrenuo lijevo od stadiona i rekao "Neno što stereš veš pored bijele kuće u Švrakinom! Ajde i ti ruke gore! Ajmo svi ruke gore!"
Al nema snimljeno...

Šta je još vaš kolumista radio u predhodnoj godini?
Glumio u spotu "Dubioze"...Kad je valjalo padat na asfalt neuspješno se izvlačio poput onih Crnogoraca koje je režiser molio da se pomaknu par koraka: "Ja sam glumac, nijesam kaskader!"

Mediji?
Izbjegavao je gledati ljude na TV i gledao je uglavnom emisije o biljkama i životinjama. Malo je ipak, kao i svaki stariji čovjek, pratio vijesti i žao mu je bilo kad tamo vidi jedne životinje koje su papci isprepadali kao u sljedećim filmu

Recenzije?
Ovogodišnju muzičku scenu bi najlakše opisao sa jednim komentarom na novu pjesmu Indire Radić na francuskom. Pisalo je: "Vrati se Ekreme, sve ti je oprošteno!"

Duhovnost u 2011.?
Crpio je duhovnu energiju i borio se protiv uroka gledajući Tom i Jerry-ja:

U svijetu:
Naučnici su naravno demantovali " majansko proročanstvo " o kraju svijeta 2012. Stare Maje su jednostavno iduću godinu predvidjeli za " resetovanje kalendara" poput onih starinskih auta koji su imali samo brojčanike kilometara do 99999. Nakon toga opet ide 0.

Nikakav kraj svijeta, nego nova era, koja bi po poznavaocima horoskopa i po mjuziklu "Kosa" trebala značiti eru ljubavi, eru bez mržnje i ratova. Vjerujmo da je tako!

Poslije ovog rata, kada su pjevači Italije došli da odigraju humanitarnu utakmicu na Grbavici protiv pjevača Bosne i Hercegovine, čuvenom Erosu Ramazzottiju je na zagrijavanju prišao jedan naš igrač - pjevač narodne muzike i predstavio se riječima: "Ich bin bosnische Pavarotti!"

Ja nisam bosanski Pavarotti ali ipak razumijem pokojnog Luciana, velikog dobrotvora i prijatelja djece iz Bosne i Hercegovine. I sjećam se riječi jednog čovjeka koji mi je govorio: " Ti i ja nismo otac i sin, mi smo drugovi!"

Ulazim u 2012., u novu eru po Majama i astrolozima, nekako i sam "resetovan"...

U 2012. , tačno na pola vijeka svog života , ulazim prazan kao brojčanik na majanskom kalendaru... U prošloj godini izgubio sam svog najstarijeg i najboljeg prijatelja...
Milan i sin

Нема коментара: