21. 12. 2011.

Paul McCartney: Novi album u februaru, čujte "My Valentine" (audio)

Legenda Beatlesa objavila je kako će novi album verojatno izdati 6. februara, a njegovo novo delo još nema ime. Dodao je i kako će na albumu gostovati Eric Clapton i Stevie Wonder

McCartney kaže i da će se na albumu naći obrade pesama koje su ga tokom detinjstva inspirisale, kao i njegove nove pesme. Istaknuo je i da je snimanje albuma bilo dosta spontano, jednako kao što je to bilo tokom snimanja pesama s Beatlesima. McCartney je napomenuo da je za album izabrao "pesme koje su inspirirale pesme" te ih dodatno opisao kao "pesme na kojima smo ja i John (Lennon) bazirali dosta svojih stvari": - Kad sam krenuo s pisanjem shvatao sam kako su dobre strukture tih pesama i mislim da sam sve svoje lekcije naučio iz njih. Oduvek sam mislio da su muzičari poput Freda Astairea vrlo cool. Harold Arlen, Cole Porter, svi ti muzičari - njihove su pesme magične. I onda, kad sam ja postao kantautor, uvideo sam kako su na divan način oni napravili te pesme.
Svoj poslednji solo album Paul McCartney je izdao 2007. godine.

Paul McCartney objavio je prvi singl sa svog predstojećeg albuma. Nova pesma nazvana je "My Valentine", a uključuje Erica Claptona:

Нема коментара: