23. 12. 2011.

Mick Hucknall: Želeo sam nove izazove i zato sam napustio bend

Pevač grupe Simpli Red, Mik Haknal je u razgovoru za portal Index.hr govorio o odlasku iz benda, kao i o budućim planovima

Mik je pre godinu dana odlučio da napusti bend, ali će nastaviti da nastupa pod svojim imenom.
- I dalje ću nastupati, samo ne kao deo Simpli Reda, već kao Mik Haknal. Radim neke nove stvari u životu, smirio sam se valjda kad sam napunio pedesetu. Sad želim da predstavim ljudima drugačiju stranu svoje muzičke ličnosti. Naravno da je to i veliki rizik, gubim poznati brend koji nosim ceo život, ali spreman sam na to. Prestao mi je biti izazov pevanje bezbroj puta iste pesme. Sada odlazim u drugačiji stil pa ćemo videti kuda će nas odvesti. Eto, to mi je izazov - rekao je Mik.
U razgovoru se dotakao i teme oko remiksa pesama, gde je rekao da to dozvoljava ukoliko se njegov tim složi sa tim.
- Na taj način dajemo izvrsnim mladim producentima priliku da promovišu svoj zvuk kroz naše pesme. Vrlo je zabavno slušati kako vaša pesma može da zvuči - objašnjava Haknal.

Za kraj je rekao da će praznike provesti u Santa Moniki u SAD-u, kako bi se sklonili od zime i snega .

Нема коментара: