15. 12. 2011.

Marko Marković: Trubač - specijalni gost Dubioze kolektiva

Na koncertu grupe Dubioza kolektiv, 23. decembra, u novobeogradskoj Hali sportova kao specijalni gost nastupiće čuveni trubač Marko Marković
Izvor: Blic

Saradnja Dubioze kolektiva i Marka Markovića počela je u februaru ove godine, kad je Marko sa bendom snimio pesmu "Balkan Funk", objavljenu na albumu "Wild Wild East".
- Priznajem da nisam mnogo slušao rok, ali sam uvek voleo da ga sviram i u mom posebnom stilu muzike kombinujem našu romsku tradiciju sa džezom, rokom i hip-hopom. Kad su mi poslali pesmu "Balkan funk", dopala mi se na prvo slušanje. Pomislio sam da je taj bend zaista za mene i voleo bih da se naša saradnja u budućnost razvija i u kreativnom delu. Važno mi je da publici bude lepo, a ja sam spreman za super zabavu – kaže Marko Marković.


Na ovom koncertu, koji će biti realizovan u saradnji sa Jelen Pivom, kao gosti će nastupiti i beogradski bend S.A.R.S., a ulaznice koštaju 800 dinara.

Нема коментара: