23. 12. 2011.

Axl Rose: "Gansi" zajedno?

Eksl Rouz otkriva zašto se svađao sa Slešom, i nagoveštava ponovno okupljanje benda
Izvor: Mondo

Jedini član originalne ekipe, koji trenutno predvodi "svoj" Guns'n'Roses, otkrio je za "LA Tajms" zašto je već godinama u svađi sa gitaristom.
- Sleš i ja se nismo slagali od prvog dana. Kada me je upoznao, slušali smo neki moj snimak. Izbacio je moju kasetu, ubacio svoju, pustio je i rekao - hoću da budeš u mom bendu. A ja nisam hteo u nečiji bend, već u svoj. I od prvog dana, naš odnos je takav, otkrio je Eksl Rouz.
On je dodao da, ukoliko bend bude uvršten u Rokenrol kuću slavnih, duguje fanovima da sa originalnim članovima odsvira par pesama.
- Znam da bi to mnogima značilo, i ne želim to da im oduzmem, zaključio je Rouz.


Iako je priznao da bi mogao da deli binu sa Slešom, pevač je dodao da bi mu sada veći problem predstavljali nerešeni odnosi sa bivšim bubnjarom Stivenom Adlerom i ritam gitaristom Izijem Stredlinom. Sa basistom Dafom Mekiganom je ipak u dobrim odnosima.

Нема коментара: