5. 11. 2011.

Nesalomivi: “Ja imam ideju“ na poklon

Beogradski sastav Nesalomivi koji je svoje najblistavije trenutke imao krajem osamdesetih nakon dugo godina pauze prošle godine objavio je svoje prvo studijsko izdanje, album “Isti onaj dečak”, za Dallas Records a upravo sada imate priliku da besplatno preuzmete singl “Ja imam ideju“ sa stranica TMM magazina
Izvor: TMM

Kao što je i Branimir Lokner u recenziji rekao, “Isti onaj dečak” predstavlja sponu između post 80-ih i sadašnjeg trenutka. Nesalomivi su ovim albumom podsetili svoje stare poštovaoce na neka svakako bezbrižnija vremena, a zasigurno su stekli i značajan broj novih pristalica. Album je naišao na odlične kritike gotovo u svim zemljama bivše Jugoslavije, što samo potvrđuje da Nesalomivi još uvek nisu davno zaboravljena priča, već da za power pop okrenut ka rhythmu i bluesu kakav oni propagiraju i te kako ima prostora u ovim haotičnim vremenima.
Pesma “Ja imam ideju“ vuče korene s početka osamdesetih, a krajem te decenije bila je veliki hit sa bezbroj emitovanja na radio i TV stanicama.

Nesalomivi - Ja imam ideju by tmmpromo

TMM magazin i sastav Nesalomivi poklanjaju Vam ovu, slobodno se može reći, kultnu pesmu, te je možete preuzeti sa ovog linka.

Nedavno je kreirana i zvanična facebook stranica grupe Nesalomivi, te ako ste njihov stari fan ili ćete to tek postati – pridružite se.

“Ja imam ideju“ prati i prigodna zanimljiva priča Aleksandra Đukića:
Pesma je u izvornom obliku nastala još 1981. godine u vreme benda TV Moroni. Naš tadašnji pevač Zoran Cerar Ceki je došao na probu sa par stihova za novu pesmu “Ja imam ideju, kako da ulepšam ovaj dan”. Uradio sam muziku i počeli smo da je sviramo kao opener na koncertima, a zapravo se repetitivno ponavljao samo taj jedan te isti refren. U vreme Nesalomivih, 1987. godine smo dobili ponudu da za diskografsko izdanje u planu snimimo jednu pesmu i palo mi je na pamet da bi se od tog rudimenta iz 1981. godine dalo nešto napraviti. Napisao sam muziku i stihove za strofe, spojio ih sa već postojećim refrenom i tako je nastala pesma čija je vitalnost svih ovih proteklih godina zapravo zapanjujuća. Korišćena je u nekoliko TV emisija, jednoj reklamnoj kampanji i ko zna gde već ne, a pri tome je i istrajno i redovno puštana na radio programima. Verzija koja se nalazi pred vama je jedinstvena i zbog činjenice da je ovo prvo objavljivanje ove pesme u produženoj – integralnoj verziji za koju smo do skora verovali da je trajno izgubljena. Naime, ranije objavljena verzija je bila kraća za oko minut jer je, prilikom montaže pesme u studiju radi njenog objavljivanja, došlo do pucanja magnetofonske trake. Zbog nemogućnosti njenog lepljenja, pesma je fade out-om veštački skraćena za čitav minut.“

Нема коментара: