28. 11. 2011.

Jarvis Cocker: Ejmi su ubili mediji

Frontmen benda Pulp, Jarvis Cocker okrivio je tabloide za smrt Amy Winehouse

Džarvis tvrdi da je stalna medijska pažnja kojoj je pokojna pevačica bila svakodnevno izložena prisilila Ejmi da se okrene alkoholu i drogama te da je i on bio u sličnoj situaciji na vrhuncu slave tokom vladavine Britpopa.

- Novine su bile pune naslova tipa 'droge su ubile Ejmi' ali ja mislim da je štampa kriva za njenu smrt jednako kao i droge, kazao je Džarvis za Guardian. - Mediji vas stave na to mesto gde nemate mira i samo želite da pobegnete od svega. A ponekad za to bekstvo koristite piće i drogu.Ta atmosfera straha koju tabloidi stvaraju - koju sam i lično malčice iskusio, u ona loša stara vremena - tera vas da ostanete u izolaciji i da se ponašate još čudnije. Postajete sve više samokritični i dođe vam da iskočite iz svoje kože jer vas sve to blokira.

Koker je iskoristio razgovor za Guardian i da pohvali Lanu Del Rej (Lana Del Rey) što je top-liste ponovo učinila inetersantnim pošto je njena numera Video Games ušla u top 10.

- Čuo sam je na radiju, legalno sam je preuzeo sa neta i potom pustio u svojoj emisiji (na radiju BBC 6). Odjednom sam pomislio, 'Vau, puštam nešto sa top-lista'. Baš sam bio uzbuđen jer ja sam odrastao na top-listama i jadikovao sam nad njihovim propadanjem kao vitalnom delu našeg britanskog života. Nedostaje mi što na njima više nema zanimljivih numera.

Нема коментара: