5. 11. 2011.

Dino Merlin: Nikada nisam rekao da mrzim Srbe

- Nikada nisam rekao da mrzim ikoga. Taj glagol kod mene ne postoji, odgovorio je Dino Merlin na pitanje srbijanskog voditelja Ivana Ivanovića da li je i zašto svojevremeno izjavio da mrzi Srbe
Izvor. Sarajevo-x

U povodu tri koncerta koja će održati u Beogradu krajem novembra naš najpoznatiji kantautor gostovao je u emisiji "Veče s Ivanom Ivanovićem", koja je sinoć emitirana u programu TV Prva .
Ivanović je odmah u startu razgovora sa Dinom Merlinom odlučio otkloniti sve dileme upitavši ga da pojasni pisanje srbijanskih medija o navodnoj mržnji prema Srbima.

-Toliko toga napisanog o meni je potpuno izmišljeno, odlučno je odgovorio Merlin dodavši da postoje neke stvari koje su njegov stav.



- Postoji izreka koja kaže 'nema puta koji kreće niotkuda'. Moj put vodi iz Sarajeva koje je, ne tako davno, bilo pod dugom opsadom od 1395 dana. Jedno jutro sam se, ničim izazvan, probudio pod granatama. Nije bilo struje, vode... Bilo je strašno. Da unesem malo humora u sve to. Kad granata padne na tačku A i kad znate da će za 10 sekundi pasti blizu i da biste je izbjegli bacate se po asfaltu ko Chuck Norris. U tom letu sam rekao možda i gore stvari, koje mi vadimo iz konteksta. U tim časovima dok to traje i traje vi pomislite da ne postoji ništa dobro u ljudima, da ne postoji budućnost i da samo postoji taj trenutak da to preživite, kazao je Merlin.

Naš muzičar je priznao da je, iako je vjernik, tada pomišljao da ne postoji ništa dobro ni na nebu ni na zemlji.

- To je taj kontekst i ne dao Bog da se ikada ponovi. Ko god želi rat, dabogda mu u kući bio, poručio je Merlin. Naglasio je da je sretan što je nakon više od 20 godina u Beogradu te da su nastupi u beogradskoj prijestolnici praznik za njega i ljude koji misle kao on.

Нема коментара: