Kompanija "TubeMogul", koja se bavi analizom video sadržaja na Internetu, je objavila da je Biber izvođač čiji se spotovi najviše gledaju na Internetu
Spot za pesmu "Baby" je najgledaniji video na mreži YouTube ikada, sa više od 450 miliona pregleda. Na drugom mestu je Lady Gaga sa spotom "Bad Romance", koji je pogledan 316 miliona puta.
Lady Gaga je druga i u ukupnom zbiru pregleda njenih spotova sa oko 880 miliona, a treći je Eminem sa 100 miliona manje.
Slede ih Rijana sa nešto više od 500 miliona, Šakira sa oko 400, grupa Black Eyed Peas sa 350, Majli Sajrus sa 320 i Tejlor Svift sa oko 240 miliona pogleda.
Poslednja dva mesta pripala su grupi Linkin Park sa oko 200 miliona i disko džokeju Dejvidu Geti čije su spotovi pogledani "samo" 180 miliona puta.
Spot za pesmu "Baby" je najgledaniji video na mreži YouTube ikada, sa više od 450 miliona pregleda. Na drugom mestu je Lady Gaga sa spotom "Bad Romance", koji je pogledan 316 miliona puta.
Lady Gaga je druga i u ukupnom zbiru pregleda njenih spotova sa oko 880 miliona, a treći je Eminem sa 100 miliona manje.
Slede ih Rijana sa nešto više od 500 miliona, Šakira sa oko 400, grupa Black Eyed Peas sa 350, Majli Sajrus sa 320 i Tejlor Svift sa oko 240 miliona pogleda.
Poslednja dva mesta pripala su grupi Linkin Park sa oko 200 miliona i disko džokeju Dejvidu Geti čije su spotovi pogledani "samo" 180 miliona puta.
Нема коментара:
Постави коментар