14. 10. 2010.

Robbie Williams: Komponuje pesmu za svoju sahranu

Britanski muzičar razočaran je pogledom publike na svoju karijeru i muzičke mogućnosti te je odlučio da napiše rekvijem za oproštaj od ovoga sveta

Robbie Williams napisao je rekvijem za svoju sahranu jer ne želi da njegov hit 'Angels' postane pesma koju će svirati prilikom njegovog zadnjeg oproštaja.

Kad su ga upitali ima li popis pesama za svoj sprovod, naveo je da nema nijednu pesmu osim one koju je sam komponovao za tu svečanu priliku. Tridesetšestogodišnji pevač, koji se nedavno oženio američkom glumicom Aydom Field, zna da će publika biti sumnjičava prema njegovom pokušaju komponovanja dela klasične muzike jer se u više navrata susretao s predrasudama o svom kompozitorskom umeću.

- Ljudi obično zaključe da sam vrlo marginalno uključen u stvaranje muzike koju izvodim, što me rastužuje. Osećam se podcenjenim jer mnogi misle da moje pesme prave talentovaniji muzičari. Možda je to zato što nikad nisam svirao neki instrument na pozornici, što ljudi tumače kao nepoznavanje muzike. Šta da uradim u vezi s time? Da instaliram kameru kad sledeći put budem komponovao muziku i snimao u studiju? Barem me moj bend ceni kao autora, dok sam za većinu publike ostao klovn iz boy benda, objasnio je Robbie.

Нема коментара: