13. 10. 2010.

Keith Richards: Doherty, da ti čika Keith kaže nešto...

Gitarista Rolling Stonesa, Keith Richards izjavio je da je uvideo sličnosti između svoje (zlo)upotrebe droga u mladosti i onoga što zna o Petu Dohertyju i Amy Winehouse po tom pitanju, zato im je i uputio par saveta

- Amy Winehouse i Pete koriste droge iz istih razloga kao i mi nekada. I poručio bih im da se drogiraju u slobodno vreme, ako je to ono što žele da rade, ali da ne mešaju drogu, kaže Keith za Anothermag.

- Popričao sam sa Petom o tome, ali od toga nema neke promene. Ako mešaš stvari samo ćeš propasti kao milioni drugih. Video sam previše prijatelja da su otišli tim putem.
Gitarista je za NME opet potvrdio priču da je ušmrkavao pepeo svog oca iz urne 2007. godine.

- Otvorio sam tatinu urnu i malo pepela se prosulo oko stola. Gledam ga i mislim se šta da radim? Da ga oskrnavim metlom i kantom za smeće? Navlažio sam prst i inhalirao malo svog tate kroz nozdrvu. Siguran sam da me još uvek blagosilja. Ostatak sam ostavio blizu hrasta.
Richardsova autobiografija "Life" izlazi 26. oktobra.

Нема коментара: