4. 10. 2010.

Edo Maajka: Sprema novi album

Reper Edo Maajka nedavno je objavio album "Spomen-ploča" koji predstavlja kompilaciju njegovih najvećih hitova u novom instrumentalnom ruhu, a za proleće naredne godine najavljuje novi studijski album

- Godinu dana sam imao tešku fazu, nisam radio i sređivao sam sebe i svoje stvari. Ali, sada krećem. Biće mnogo duhovnih tema, repovaću o ljubavi, o ljudima i njihovim odnosima. Album "Spomen-ploča" predstavlja povratak korenima jer sam sa takvim bendovskim zvukom i počeo. To je i priprema za moj novi album koji će ići u tom smeru - rekao je Edo Maajka i dodao da se nedavno vratio iz Izraela gde živi njegova verenica Lila.
- Žena mi razvaljuje u kuhinji i odlično se hranim, a uglavnom jedemo mediteranske i srednjoistočne specijalitete. S njenom dvanaestogodišnjom kćerkom Mej se odlično slažem - zajedno pišemo domaće zadatke i mogu reći da sam u Izraelu pravi porodični čovek - ispričao je Edo koji je rođen u Bosni i Hercegovini, a godinama živi u Hrvatskoj. On je nominovan za MTV nagradu "Best Adria Act" i kaže da će ukoliko pobedi predstavljati obe zemlje.

Нема коментара: