1. 8. 2010.

Marina Perazić: Zumba me prepolovila!


Marina Perazić o selidbi u Novi Sad, Firčiju, ćerkama, ljubavi i povratku na muzičku scenu. Snimila bih album ali nemam novac
Slavica DOBROSAVLJEVIĆ/V.Novosti

Pop-pevačica i seks simbol osamdesetih Marina Perazić uskoro planira da spakuje kofere i da se iz Rijeke preseli u Novi Sad. Kaže da je takvu odluku donela na nagovor mlađe ćerke Lune, a u Srpskoj Atini, gde živi njen bivši suprug i dojučerašnji „farmer“, bubnjar Ivan Fece Firči, poznata pevačica planira da radi kao instruktor fitnesa.

- Trenutno sam u Novom Sadu na odmoru i na izviđanju terena - kaže, za „Novosti“, Marina Perazić. - Odluku o preseljenju nisam donela preko noći, već o tome intenzivno razmišljam mesecima. Starija ćerka Mia od jeseni ide na studije u Njujork. Još u sedmom razredu osnovne škole, kada je bila kod oca, odlučila je da se jednoga dana preseli tamo, dok je Luna izrazila želju da živi u Novom Sadu, jer joj se taj grad mnogo dopada. Već duže vreme sa ćerkama živim kod oca u Rijeci, ali to nije život, već životarenje, jer godinama ništa ne radim i nemam nikakva primanja. Moj otac nas nikad neće ostaviti na cedilu, ali moram nešto sama da preduzmem.

* Da li vaše preseljenje ima veze sa Firčijem, i kako je reagovao na vašu odluku da živite u Novom Sadu?

- To nema veze sa Firčijem i ne znam kako je reagovao, jer nismo u kontaktu od prošle godine. Dok sam bila na hrvatskoj „Farmi“, deca su prošle godine u vreme uskršnjih praznika, uz moje odobrenje, bila kod njega u Novom Sadu. Kada je trebalo da se vrate, Firči im je rekao da nema para za karte do Beograda, odakle su imale povratne karte za Rijeku, pa su u Novom Sadu ostale još dve nedelje. To je vrlo neodgovorno i neozbiljno od jednog oca, nije čak pozvao školu da kaže da deca neće doći, a da su tamo ostale još dan duže, socijalna služba bi mom ocu došla na vrata.

* Priča se da u Novom Sadu planirate da otvorite fitnes-centar?
- Nemam para za to, nisam bogata kao srpske estradne zvezde (smeh). Mogu jedino da radim u nekom fitnes-centru, tačnije biću instruktor zumbe. To je latino-fitnes, kombinacija plesa i vežbanja uz latino-ritmove i vrlo je efikasan za skidanje suvišnih kilograma. Imam licencu za instruktora, a zumbu sam naučila u Rijeci. Već sam se dogovorila za posao, a iznajmiću stan u kojem ćemo živeti Luna i ja.

* Nedavno ste prilično smršali, kako?

- Smršala sam 10 kilograma, vežbala sam zumbu i pilates i vodila računa šta jedem. Bila sam motivisana, u početku sam pila tablete za mršavljenje, jer mi je proizvođač tih preperata obećao da će mi, ukoliko smršam, dati honorar. Ali, uverila sam se da magične tablete za mršavljenje ne postoje. Smršala sam za pet meseci, i to zahvaljujući vežbama. Malo sam se preko leta opustila i možda nabacila koji kilogram, ali ću se uskoro ponovo vratiti starom načinu ishrane.

* Da li vas je motivisala i ljubav?
- Nije, jer nisam zaljubljena, a nije ni trenutak da se tome prepustim. Sada imam pametnija posla i kod mene trenutno vlada emotivno zatišje. Nije se pojavio niko ko bi mi se dopao ili na bilo koji način zaintrigirao.

* Razmišljate o povratku na muzičku scenu?

- Ne planiram da snimim album, jer nemam od čega. Muzika može samo da mi bude hobi i da povremeno odradim neki nastup, ali od toga ne može da se živi. Za album je potrebno 100.000 evra, a da kojim slučajem imam toliko para, otvorila bih fitnes-centar ili kupila stan. Novac koji uložite u album ne možete da povratite od nastupa. Možda ću snimiti neku pesmu, jer me obožavaoci stalno pitaju kada ću da objavim nešto novo. Imam dobar broj pesama za album, ali ne i pare da ga izdam.

1 коментар:

Анониман је рекао...

eto ti Fircija koga sada branis,oladi sa njim.Bojanic je genije