3. 8. 2010.

Iggy & The Stooges: Snimiće novi album

U interviewu za Rolling Stone Iggy Pop je izrazio nadu da će The Stooges snimati novi studijski album nakon završetka aktualne turneje

- James (gitarista Williamson,) mi već šalje novu muziku. Rifovi su stvarno dobri. I ja sam čak radio vokale za nju. Pokušavam da napravim pesme iz nje, ali još ne mislim da radim bilo šta. Ja sam oduševljen da se poštuje integritet grupe i kako se gleda na nju, tako da ne želim da radim novi album površno. Bez obzira koje pesme ćemo raditi, želim da one budu najbolje.

Iggy & The Stooges reformisali su se početkom ove godine, nakon lanjske smrti originalnog gitariste Rona Ashetona, za turneju na kojoj ponovo promovišu treći album "Raw Power" iz 1973. godine, koji je tek 34 godine kasnije nasledio "The Weirdness". Pre novog albuma s The Stooges, u oktobru ove godine izaći će deluxe izdanje Iggyevog albuma "Kill City" (1975.), kojeg je snimio s gitaristom James Williamsonom.
Ako se ostvare Iggyeve najave, a nema razloga sumnjati u njih, novi album bio bi ukupno peti u karijeri The Stoogesa, koja je započela pre više od četiri decenije.

Нема коментара: