7. 7. 2010.

Justin Hawkins: Opovrgao ponovno okupljanje The Darknessa!

Sledeći glasine o ponovnom okupljanju The Darknessa koje je ovih dana inicirao britanski tabloid The Sun, Justin Hawkins na svojem je Twitter profilu poručio:

"Ko god je ovom 'izvoru' platio da objavi tu vest od njih bi zaista trebao tražiti vraćanje novca jer to što su izneli je čisto sranje. Ako je ikada postojala vest o reunionu The Darknessa ne bi onda bila glasina. Doduše, bilo mi je drago da pročitam da nas The Sun želi ponovo na okupu. Uzbudilo me do maksimuma."
Takođe je i pobio sve glasine o otopljenju odnosa njega i brata mu gitariste Dana: "Dan i ja nismo upoznati s našim 'gorkim ispadima' koji su trajali pola decenije. Ratujemo zajedno već više od 30 godina."

U glasini o reunionu benda takođe je stajalo da je otopljenju njihovih odnosa najviše pomogao bubnjar Ed Graham nakon što mu se navodno početkom godine rodio sin što je frontmen benda takođe opovrgnuo: "Bio sam zapanjen kada sam pročitao da vreme provodim s malim detetom za koje nisam znao da uopšte i postoji. Mislim se, čestitam ti Ede... Odstupiću s pozicije vokala i predati mikrofon Edovom izmišljenom sinu. Ima sjajan glas."

The Darkness su osnovani 2000., a svoj službeni raspad obznanili su 2006. godine, nakon što je Justin Hawkins postao teški zavisnik o drogi i alkoholu što je bilo uzrok mnogih svađa sa pomenutim mu bratom Danom.

Нема коментара: