5. 2. 2010.

357: Kraj benda!


Bend 357 odlučio da iz moralnih razloga prekine rad. Ljudi se bore za goli život, a u tim uslovima teško je svirati i držati koncerte, poručio Nikola Hadži Nikolić

Posle gotovo 15 godina rada, bend 357 prestao je da postoji!
Frontmen grupe Nikola Hadži Nikolić u pisanoj izjavi naveo je da je jedan od osnovnih razloga za ovakvu odluku to što je u društvu takva klima u kojoj je besmisleno svirati i organizovati koncerte.


- U proteklih 15 godina smatrao sam da je 357 misija oplemenjivanja (ulepšavanja kolektivne misli, filozofije i svesti) i sve to sam smatrao kao ličnu misiju. Kada bih prebrojao sve neprijatnosti i loše stvari koje su se desile meni i mojim zemljacima, sugrađanima, prijateljima, rodbini... nijedna knjiga od 10.000 strana ne bi bila dovoljna da se svaka zabeleži...Hvala bogu saznao sam da postoji mnogo ljudi koji misle kao ja i koji žele dobro a ne zlo kao što i rekoh u pesmi 'Sad'. Međutim, danas smatram da usled ogromnog pada tj. posrnuća mojeg okruženja u nemaštinu, u duhovnu hendikepiranost i duševnu šizofreniju, nije primereno ne samo organizovati koncert na kojem se skače, peva i raduje, na kojem se se beži od realnosti i ne suočava sa istinom već je i ravno podršci svim zlim silama i činiocima koje su zadesile meni drage ljude, piše Nikola Hadži Nikolić.

On je istakao da razlog za prekid rada rock-ska-rap-core-jazz, koja je proteklih godina odcolevala mnogim iskušenjima, nije ni politički, ni socijalni, ni bilo kakav drui čin, već isključivo plod njegove moralne svesti.

- Ja neću da budem izduvni ventil mašine koja je pred svojim raspadanjem ja neću da svedočim o propasti svojeg naroda kao zrno kojim se potkusurivaju moćnici i ljudi bez vizije, poručio je frontmen grupe 357.

- Smatram na kraju krajeva da dok god vidim da se broj nesrećnih, gladnih, bolesnih, prevarenih ljudi uvećava, moja mislija nema bas nikakav uticaj...Ne mogu više da gledam nepravdu i nemam prosto snage da držim neki mikrofon a da u isto vreme budem svestan da samo par stotina metara u nekoj zgradi ljudi drhte ne znajući šta ih čeka sutra. Niti sam pristalica agresije kojom bi se ionako već mrtva mašina razbila niti bih želeo da se pretvaram da ne vidim šta se dešava i da tobože 'samo radim svoj posao', istakao je Nikola Hadži Nikolić.

Za one koji nisu razumeli, Hadži Nikolić je "uprostio" poruku: - Bojim se da na kraju nećemo imati kome da sviramo jer sve manje ljudi ima vreme za kulturu a sve više se bori za golu egzistenciju. Hvala. Vaš brat, Nikola Hadži Nikolić.

Нема коментара: