6. 1. 2010.

Ekatarina Ivanova: Bila sam sigurna da će me Roni ubiti


Bivša devojka Ronnieja Wooda progovorila o užasima koje je proživela s gitaristom Rolling Stonesa * Mogao bi biti izbačen iz Stonesa jer se ponaša autodestruktivno

Ruska manekenka je za britanske tabloide izjavila da je nedavni sukob između nje i vremešnog gitariste esklirao na ulici ispred Woodove vile. - Vukao me po putu za kosu i šal, zabodila sam rane po nogama i kolenima, pričala je Ekatarina koja tvrdi da je u jednom trenutku mislila da iz tog haosa neće izvući živu glavu.

- Stalno me je udarao, nazivao beskorisnom kujom i glupom kurvom, pa mi je pretio da će mi cigaretom spaliti lice, prisećala se Ekatarina. - Izgledao je kao da je opsednut, bila sam sigurna da će me ubiti.

Sukob između Ronnieja Wooda i Ekatarine Ivanove te večeri je započeo već u restoranu, gde je pijani roker bacio vlastitu devojku u zid i počeo da je vređa, a da pritom niko iz restorana nije reagovao.
Uz sve to Wood bi mogao biti izbačen iz Stonesa jer se ponaša autodestruktivno, donosi današnji News of teh World. Kako je komentarisao Ronniev bliski saradnik, izgleda da Ronnie pije i do dve boce votke dnevno i više nije svestan svojih postupaka. Čak je i njegova bivša žena molila za pomoć njegove kolege iz benda. Oni su odlučili da mu pomognu pod uslovom, da ako se ne sabere neće ići na turneju, a u prilog tome govori i činjenica da bend ima već zamenu za Ronniea.

Нема коментара: