21. 12. 2009.

Masimo Savić: Vredi živeti zbog beogradske publike


Masimo Savić, popularni pevač, održaće koncert 22. decembra u beogradskom Sava centru. Ostao je, kaže, dužan prošli put da otpeva neke pesme, pa će ovaj put to da nadoknadi. U intervjuu za „Blic“, Masimo priča o specifičnoj publici u Beogradu, ćerki i supruzi koje često na nastupima uživaju uz njegove pesme, objašnjava zbog čega ceni Halida Bešlića na čijem se koncertu nedavno pojavio kao gost i otpevao jednu pesmu. Otkriva da će uskoro postati modni kreator, a oduševljava ga pomisao da mu češće nude glumačke uloge
Neven Džodan

Biće nas desetak na bini u Sava centru, mislim da je to sasvim dovoljno, vrlo respektabilno. Osim nas sedmoro, u osnovnom bendu biće i dve prekrasne devojke koje su sa mnom uvek u Beogradu, Martina i Matea, i biće Marko Križan, muzičar koji je multiinstrumentalista, jer sam shvatio da ima nekih zvukova koji postoje na albumu a niko ih ne svira jer se jednostavno ne stigne sve. Aranžmani su takvi i nije dovoljno ljudi u bendu da bi se sve to pokrilo. Tako da upada Marko koji je s Prljavim kazalištem svirao saksofone i klavijature, a sada će svirati harmoniku i sve one instrumente koji zafale kako bi se čuo svaki ton sa albuma. Zvuk će raditi Nikola Vranjković, a kada on radi zvuk, ja sam potpuno miran – priča Masimo Savić.

Osećate li neki poseban senzibilitet kada nastupate pred beogradskom publikom?
Kako da ne. Ja uvek kažem da ta amplituda koncerta, kada čovek nastoji da dovede publiku u trans, pred kraj, da te zovu na bis, tako u Zagrebu završim koncert, a u Beogradu tako počne koncert. Kako da kažem, ta koncertna skakaonica u Zagrebu je pedeset metara, a u Beogradu je 200 metara, taj zalet. Neverovatno. Ta jedna ljubav i poštovanje koje ja osećam od beogradske publike… verujte mi, zbog takvih stvari vredi da se živi.

Hoće li biti na koncertu i nekih novih pesama na kojima trenutno radite?
Biće pesme koje nisam izveo na prošlom koncertu, a mi toliko muziciramo, da možemo u bilo šta da uletimo u zavisnosti od raspoloženja, od mene do Sinatre. Šta god da se desi, tako ćemo svirati i svašta može da se dogodi na koncertu.

Hoćete li pevati i Sinatru? Uskoro se očekuje album na kome pevate njegove numere.
Pa to ne znam jer se poseban koncert „Masimo peva Sinatru“ sprema za april mesec u Beogradu i to sa Big bendom Hrvatske radio-televizije. Ja sam taj koncert radio u Zagrebu i to je bilo ludilo. To nije još objavljeno, ali treba uskoro da izađe snimak tog koncerta u „Lisinskom“ i jedva čekam da to Beograd vidi jer to je posebna priča, sa četrdeset muzičara na bini. Biće isto u Sava centru i mislim da će koncert biti 18. aprila, ali nisam sasvim siguran za datum.

Nedavno ste mnoge iznenadili kada ste gostovali na koncertu Halida Bešlića. Kako je došlo do toga?
Mi se viđamo na tim humanitarnim koncertima, pa na koncertima posvećenim Indeksima, i nazvao sam Halida za neke karte jer su me ugnjavili neki moji prijatelji da ga pitam za ulaznice, ne na poklon, nego da kupe, a trebalo je nekih desetak komada. Ja ga nazovem i on kaže: „Nema problema, za tebe prijatelju.“ Posle par minuta pozove on mene i kaže: „Ajde da mi budeš gost na koncertu, da otpevaš nešto.“ Pristao sam jer je on stvarno dobar čovek. Jednom u Sarajevu nigde nije bilo da se kupi pivo i on je istrčao iz „Zetre“ negde napolje i doneo piće uz reči kako sam ja u njegovom gradu i mora da bude pića, a na mene je ostavio utisak takvim gostoprimstvom. Tako da kad me je pitao da budem gost, i meni je bilo čudno, ali sledećeg dana kada sam video u šta se to pretvorilo, bila mi je čast, a i „Miljacka“ je čudna pesma kada je ja pevam. Isto je zanimljivo delovalo kada je njegov bend svirao „Stranac u noći“.

Kada ste odlučili da počnete da nastupate u koncertnim salama u kojima se sedi? Da li je to nakon perioda rada u grupi Dorijan Grej?
Već je to počelo sa „Dorijanom Grejom“, zato što je to najveći izazov. Znate kada publika nema piće, cigare u ruci, ona nema izbora nego da ih zabavljam ja sa mojim bendom. Takve kriterijume je mnogo teže zadovoljiti nego u nekom klubu gde su u nekom pokretu. Ako zarobiš publiku na nekoj stolici, onda moraš da budeš spreman da im daš mnogo više.

Da li na vaše koncerte dolaze ćerka i supruga? Imate li tu vrstu podrške?
Vrlo često. Kad god mogu, dođu. Trenutno mi je ćerka u Kanadi, gde se školuje, pa ne može da dolazi na koncerte. Zato supruga i ja sada potpuno ludujemo kao da se ponovo zabavljamo. Svuda idemo zajedno. Inače, ćerka je najkritičnija kada su moji koncerti u pitanju, ali dosta uspem da pogodim šta je po njenom ukusu.

U poslednje vreme ste počeli da se bavite kreiranjem odeće?
Pa da, ali to treba tek da krene. Ja sam već napravio sve dizajne za mušku i žensku liniju i to će sigurno da krene. Radi se samo o tome da odeljenje za ručnu izradu u fabrici „Varteks“ počne sa izradom prototipova, pa ćemo videti kako će to da izgleda. Ukazali su mi veliko poverenje.

Album na jesen
Nastupate li negde za Novu godinu?
Možda, ali toliko nastupa imam u decembru, da nije ni potrebno da radim za Novu godinu – zaključuje Masimo Savić, koji za septembar najavljuje novi studijski album, s autorskim pesmama.

Glumac na jedan dan
Nedavno ste imali i novi glumački izlet u seriji „Najbolje godine“. Kakvo je to iskustvo za vas?
Zvali su me na snimanje i prihvatio sam. Taj dan kada je trebalo da snimam odvojili su ceo dan jer ja nisam iz tog faha, pa su mislili da će da potraje i da ću da grešim. Međutim bio sam izuzetno brzo gotov i čak sam glumcima šaputao šta treba da govore. Jer, shvatio sam da moraš da naučiš sve, ne možeš samo da naučiš svoje replike. Tako da sam ja došao potpuno spreman na snimanje, a oni su se svi iznenadili. Ovo je bio prvi poziv da glumim i bilo mi je odlično. Spreman sam ponovo da glumim, samo neka me zovu.


Нема коментара: