15.09.2009.

Paul McCartney: 'Beatlesi su se previše drogirali'

- Previše smo zloupotrebljavali droge i ludeli, kakvi svi već i jesmo bili. Znali bismo da zaspimo, znate ono kada jedva da možete dignuti glavu s jastuka, kaže Paul McCartney, potvrđujući da su on i njegove kolege iz legendarnih Beatlesa preterivali u hedonizmu, koji ih je ponekad skoro koštao glave

No opet, za neke droge kaže da su imale i pozitivan učinak na njihov kreativni proces:
- Imao sam san u kojem moja majka, koja je tada bila mrtva 10 godina, dolazi da me poseti i to mi je u neku ruku pomoglo, smirivalo me i bilo je lepo jednostavno je videti. I ona mi je rekla: Don't worry about it... Let it be. Mislio sam – u redu, i osećao sam se dobro. Zatim sam se probudio i napisao 'Let It Be'. Pomislio sam – to je dobra ideja za pesmu.

Нема коментара: