19. 9. 2009.

The Clash: Mik Džouns i Toper Hedon sviraju zajedno posle 27 godina

Mik Džouns i Toper Hedon, gitarista i bubnjar čuvene britanske pank-rok grupe The Clash, snimaju zajedno po prvi put nakon 27 godina, prenosi "Dejli telegraf"
Blic

Njih dvojica su, zajedno sa britanskim muzičarem Bili Bregom snimili novu verziju "Jail guitar doors", pesme grupe The Clash iz 1978. godine, za potrebe istoimene Bregove organizacije, koja pomaže rehabilitovanje zatvorenika.
Duo je poslednji put zajedno svirao na albumu "Combat rock" iz 1982. godine, ali je nedugo zatim Hedon izbačen iz benda zbog korišćenja narkotika.

Njega je tada zamenio Teri Šajms, koji je svirao i na prvom albumu grupe.
Džouns je bio gitarista i prateći vokal pank grupe, ali je i on sledeće godine napustio bend.
Bivši članovi legendarne britanske pank grupe su se odlučili na ponovnu saradnju, nakon što su saznali za Bregovu organizaciju koja nabavlja muzičke instrumente za zatvorenike, kako bi im bavljenje muzikom pomoglo u izdržavanju kazne.
- Ova organizacija mnogo pomaže tim ljudima da zaborave na svoje živote pre zatvora, izjavio je Džouns, koji je bio prvi koji je donirao novac za nabavku gitara za zatvorenike.
- Veoma mi je drago kada vidim koliko im sve ovo znači, dodao je Džouns.
- Kada sam ja izdržavao zatvorsku kaznu, imao sam mnogo sreće što sam imao pristup gitari. To mi je mnogo pomoglo da se izborim sa zatvorskim životom, rekao je Hedon.
Pesma je snimljena za dokumentarac"Breaking Rocks" o organizaciji "Jail Guitar Doors", koji će biti prikazan sledećeg meseca na filmskom festivalu "Raindance".

Нема коментара: