27. 7. 2009.

Nektar Demofest: Prophaganda pobednici, treći kruševački ZAA

Zagrebački bend Prophaganda pobednici su ovogodišnjeg Nektar Demofesta. Drugu nagradu osvojili su harizmatični Discopath iz Splita, dok su treću nagradu dobila dva benda, Zaa iz Kruševca i banjalučki Tanker

Sudeći po reakcijama prisutnih na tvrđavi Kastel, i ovog puta kao i prošle godine, žiri je pogodio ukus publike, koja je oduševljeno pozdravila pobednike festivala.
- Joj ja sam se prepala da nema šanse da dobijemo neku nagradu nakon one od novinara, ali nemam riječi. Otkako sam u Banjaluci konstantno ponavljam riječ super, ali ovdje je zaista sve super. Družili smo se sa svim bendovima i ono što mi je najvažnije je da među nama nije bilo do takmičenja, zaista smo svi tu da se zezamo. Ja zaista ne mogu riječima da opišem šta trenutno osjećam. Hvala svima!, rekla je pevačica Prophagande.

Dobitnici druge nagrade, osim odličnog nastupa, simpatije publike su dobili zahvaljujući svojoj harizmi. Nakon nastupa i preuzimanja nagrade, posebno su se zahvalili svojim mamama i bakama koje su se pobrinule za njihov stajling.

- Ma mi nismo očekivali ni prolaz u finale, a o nagradama da i ne pričamo... Sad kad nabavimo opremu još bolje ćemo da radimo našu psihičku terapiju disko aerobikom... I znam da ću sad da ponavljam sve što su drugi bendovi već rekli, ali festival i grad su vam zaista super... I da, imate najljepše djevojke, rekli su momci iz Discopatha.

Za razliku od prošle godine, ovaj put žiri je nakon duge argumentacije, dodelio dve treće nagrade. Oprema u vrednosti od 10.000 KM neće biti podeljena, već će oba benda dobiti opremu u vrednosti treće nagrade.
- Uh zaista nemamo reči, jedino možemo da vrištimo! Hvala zaista svima što su prepoznali našu poruku. Hvala organizatorima što su nama svima obezbedili da se osećamo kao zvezde, poručili su članovi Zaa.

Najveće oduševljenje u publici izazvalo je uručivanje nagrade banjalučkom Tankeru, koji su tokom festivala isticali da su im druga ili treća nagrada primamljivije od prve.
- Uh biće pojačala, gitara... ma biće svega! Drago mi je što smo pokazali da se može i uspijeti i živjeti svirajući muziku koju volite, rekli su momci iz Tankera.

Нема коментара: