16. 5. 2009.

REM.: Počeli rad na novom albumu

Sastav R.E.M. potvrdio je da su počeli rad na novom studijskom materijalu. Gitarista benda Peter Buck je u izjavi za Pitchfork otkrio da su snimili demo snimke 14 pesama za predstojeće izdanje

- Nisam siguran kada ćemo početi sa snimanjem. Mike i ja sve vreme pišemo, a ja sam imao i gomilu pesama od ranije koje smo isprobavali na tonskim probama naše poslednje turneje. Nisam želeo da zaboravim svoje pesme. Mike je imao neke stvari koje je želeo da uradi. Mi nikada ne pravimo demo snimke, samo uđemo u studio i snimamo. Ovog puta sam predložio: Pa, imamo dosta opreme u Portlandu, možemo tamo da sviramo, rekao je Buck. On je naveo da su na ovaj nači članovi benda želeli i da inspirišu pevača benda Michael Stipe-a. Poslednji album pod nazivom "Accelerate" bend je objavio 2008. godine.

Нема коментара: