8. 4. 2009.

Rambo Amadeus: Moram još da grešim!

Kontroverzni muzičar priznaje da obožava Džonija Štulića, Šarla akrobatu, Zvonka Bogdana i Tozovca
Press

Svetski Mega Car Rambo Amadeus, pravim imenom Antonije Pušić, odgovorio je, u svom stilu, na nekoliko leksikonskih pitanja.
Takođe, Rambo je govorio i o Šostakoviču, Štuliću i „Šarlu akrobati", „Veder riportu", Zvonku Bogdanu i Tozovcu, internetu, jedrenju, bokeljskim kapetanima, zakonima svemira...

* Koji ti je omiljeni album i pesma?
- Nemam omiljene pesme i albume. Naravno, gomila stvari mi je OK, počev od Đanga Rejharta, pa preko Čarlija Parkera i Dizija Gilespija, do ranih radova „Dip parpla" i „Led cepelina". Da ne zaboravim Šostakoviča, Stravinskog, pa i Betovena i Belu Bartoka. Od domaćih autora Štulića mogu da slušam jer sadrži smisao, „Šarla" zbog mladosti i talenta, i Zvonka Bogdana i Tozovca zbog poznavanja zanata - rekao je Rambo za sajt „Popboks".

* Koncert koji ćeš pamtiti?
- „Veder riport" sa Jacom Pastorijusom u Zagrebu. Bio sam mlad, mislim 18 godina, i bio sam kod brata u Ljubljani. To je prvi put da sam bio na nekom velikom koncertu, bila je prepuna sala, bend je izuo iz cipela, zvuk je bio savršen, dugo sam bio pod utiskom.

* Film?
- „Brazil", svakako, kao kritika savremenog, birokratizovanog sveta. Robert de Niro u epizodnoj ulozi instalatera.

* Knjiga?
- Biblija, Kuran, Veliki atlas sveta.

* Pesma koju bi voleo da si je ti napisao?
- „Giant steps" ili „Confirmation".
* Hobi?
- Pasionirano se bavim jedrenjem, sada mi je to hobi, nekada je bila profesija.

* Istorijske ličnosti koje bi pozvao na večeru?
- Betoven, Bah, Majsl Dejvis, Salinger, Sarojan, Magelan, Kolumbo, Petar Želalić, Matija Zmajević, Pikaso. Naravno, moralo bi da bude i ženskog društva: Kleopatra, Elizabeta II, Marija Kiri, Džejn Fonda, Brižit Bardo, Severina.

* Ko je tvoj alter ego?
- Rambo Amadeus, naravno. Pa ne mislite valjda da sam to ja?
* Šta voliš da misliš o sebi?
- Ne volim da mislim o sebi.

* Šta voliš u Herceg Novom/Beogradu, a šta bi prvo promenio?
- U Novom more, u Beogradu Savu i Dunav. A dugačak je spisak stvari koje bih promenio u oba grada. Pre svega, smanjio bih saobraćaj u centru i postavio kolektore za otpadne vode, oba grada se guše u kanalizaciji.

* Da li si zlopamtilo?
- Trudim se da praštam.
* U koga ili šta veruješ?
- U zakone svemira.

* Šta je prava žena?
- Čovek, pre svega.

* Zbog čega se kaješ?
- Rano je da se kajem. Još treba da se greši.

* Rambo je...
- ...holivudski karakter koga tumači Silvester Stalone.

Нема коментара: