22. 4. 2009.

Milan Mumin: Prvi solo album „Asthma Sky”

Milan Mumin, frontmen grupe Love Hunters, večeras će promovisati svoj prvi solistički album „Asthma Sky”, inače deseti u njegovoj karijeri. Mumin, koji već godinama živi na relaciji Njujork - Novi Sad, posle pet godina pauze (koliko je prošlo od poslednjeg lajv albuma Love Huntersa) vraća se na scenu sa nečim, kako kaže za „Blic”, potpuno drugačijim i nesvakidašnjim

- Na albumu „Asthma Sky” radio sam u poslednjih godinu dana sa njujorškim bendom „The Undercover Maniaks” sa kojim inače nastupam u Americi. Ovde imam drugu, novosadsku postavu sa kojom sam, takođe, veoma zadovoljan. Na albumu se nalaze potpuno nove stvari, ja sam, naravno, pisao muziku i tekst, a ovo je moj solistički prvenac - počinje priču za „Blic” Mumin i objašnjava da će se ovaj projekat dosta razlikovati od dosadašnjeg rada.

- Malo je drugačije od onoga na šta ste navikli. „The Undercover Maniaks” su džez-fjužn bend, nekima je ovaj zvuk mekši, neki ga smatraju za andergraund - u svakom slučaju je ovaj album dosta zreliji - ističe Mumin koji je album za naše tržište izdao za „City records”, dok će na svetskom tržištu biti dostupan u digital daunload formatu na internetu (može da se kupi na sajtovima milanmumin.com, myspace.com/muminmilan, kao i na najvećim sajtovima koji se bave digitalnom prodajom - „Amazon”, „Rapsodi”, „Itune”…).
Na albumu ima devet pesama i Muminu su sve drage.
- Svaki slušalac ima svog favorita, ali meni su baš sve favoriti. Pesme nisu na prvu loptu, osvajaju malo-pomalo i ja volim pesme koje se ljudima dopadnu posle petog-šestog slušanja - zaključuje Mumin koji jedva čeka večerašnju svirku u „Lava baru”.
- Večeras očekujem odličnu svirku u trajanju od sat i po - kaže učesnik „Velikog brata VIP”.

Нема коментара: