25. 3. 2009.

Milan Mumin: Nisam znao da je Mira tolika seljančura

Ukućani su u životu pročitali po dva Mikijeva almanaha... Pobediće neki lik iz kornera koji se ne zamera i koji ni nema svoje mišljenje, možda Gru. Ali voleo bih da pobede Miki ili Tijana, mada teško da će Miki izdržati još dve nedelje, ne bih mu bio u koži...

* Šta vam je najviše smetalo?
- Atmosfrera je mučna. Koncept Velikog brata pokupljen je i iz neke policijske prakse, torture. Baš mi je smetalo jako osvetljenje. Pored toga, ukućani su nezanimljivi i dosadni. S tim ljudima sam ja različita galaksija i nisam imao šta da pričam. Oni su u životu pročitali samo dva Mikijeva almanaha. Mikija Mausa, a ne ovog iz sela Kupinova. Nije se desilo ono što sam očekivao dolaskom, a to je da se skontam sa nekom od tih narodnjakinja. Svi su se od ulaska mnogo promenili, poslednjih dana ni ja nisam bio ja.

* Ko vas je najviše razočarao?
- Pa nisam znao da je Mira tolika seljančura, ostali su, onako, prazni.
* Da li su vam smetali klanovi u kući?
- Ma nema klanova. Sa jedne strane su bolidi, a sa druge normalan svet.
* Ima li nečeg pozitivnog u kući?
- Nema ništa pozitivno, osim što smo dobro jeli i ispromovisali se. Najteže mi je padalo što nemam s kim da razgovaram, a ovi ni instrumente da ubace, samo smo igrali neke glupe igrice.
* Šta mislite ko će pobediti?
- Pobediće neki lik iz kornera koji se ne zamera i koji ni nema svoje mišljenje, možda Gru. Ali voleo bih da pobede Miki ili Tijana, mada teško da će Miki izdržati još dve nedelje, ne bih mu bio u koži.
Nikad više u kuću Velikog Brata
Na pitanje da li bi ponovo ušao u kuću, Mumin odgovara: „Nikako! Presrećan sam što sam izašao, jer bih za tri dana nekog napenalio, nebitno koga.”

Нема коментара: