25. 3. 2009.

Bebek, Alen i Tifa: Tri fantastikus u Sarajevu?

Željko Bebek, Alen Islamović i Mladen Vojičić Tifa nastavljaju turneju "Kad bi bio Bijelo dugme" i u petak, 27. marta, održaće veliki koncert u Beču. Tifa ističe da postoji mogućnost njihovog nastupa i u Sarajevu, ali da još nije ništa sigurno

- Sarajevu nedostaje mnogo toga, pa i dobrog rokenrola. Vjerujem da bismo Željko, Alen i ja bez problema napunili Zetru. U Sarajevu imamo dosta fanova i bilo bi lijepo napraviti noć za pamćenje pred hiljadama raspjevanih fanova. Mislim da bi ovaj koncert izazvao veliku pažnju u cijelom regionu - govori Tifa.
Fanovi ovog pevača godinama čekaju njegov novi album ili singl, kojim bi prekinuo diskografsku pauzu.

- Nekoliko puta sam najavljivao i novi album i pjesme, ali od toga nije bilo ništa. Jednostavno, mora se poklopiti dosta stvari. Sada nije vrijeme za to, ali nikada se ne zna. Malo sam se i umorio od svega. U kontaktu sam s dosta autora iz cijelog regiona, ali neka imena ostanu tajna dok ne dođe do saradnje. Počeo sam i sam pisati neke pjesme, možda i od toga nešto bude - govori Tifa.

Нема коментара: