10. 2. 2009.

Dado Topić: Selim se u Beograd


Dado Topić planira da se preseli u Beograd, pa ovih dana traži da kupi stan u srpskoj prestonici. Najviše bi voleo da se preseli na Dedinje, da bi njegova supruga Mirjana bila blizu majke koja živi u tom kraju
Autor: Simonida Milojković/Blic

Vođa grupe Time poslednjih godina sa porodicom, suprugom i sinom Reom, živi u primorskom mestu Marina pored Trogira.
- To je divno malo mesto, romantično je, na moru je, ali mladom čoveku ne pruža mnogo mogućnosti da razvija svoje talente. Moj sin Rea ima 12 godina i najviše zbog njega želim da se preselim u Beograd, jer je kao i svaka metropola prepun sadržaja i pruža mnogo mogućnosti. Želim da mi sin bude svetski čovek iz svetskog grada - kaže Dado Topić i objašnjava da je velika želja i njegove supruge Mirjane da se presele.
- Ona je rođena u Beogradu i potpuno je prirodna njena potreba da živi u svom rodnom gradu. Ja takođe ovde imam puno prijatelja, saradnika, a u Beogradu živi i moja tašta Jana koju obožavam - priča jedan od verovatno najboljih zetova na svetu.
- Moj Dado jeste najbolji zet na svetu. On je divan, duša od čoveka - dodaje Jana Pantić, tašta popularnog pevača: - Evo, sada je bio 15 dana kod mene i toliko mi je bilo teško kada je krenuo za Hrvatsku da sam se rasplakala. A on me je zagrlio i rekao: „Hajde onda, majko, da te stavim u kola pa ideš sa mnom u Marinu”. Znam da je retkost da se tašta i zet toliko vole kao moj Dado i ja - toplo priča Jana.
Kaže da joj je mnogo drago što će se zet, ćerka i unuk uskoro preseliti u Beograd.
- Ja mislim da će moja Mirjana za pet minuta spakovati kofere, samo da pronađu stan - zaključuje gospođa Pantić.

Saradnja sa Stingom
Boravak u Beogradu Dado Topić je iskoristio i da se vidi sa Stingom koji je preksinoć imao koncert u „Sava centru”.
- Ponudio sam mu svoju pesmu u okviru zajedničkog projekta nas muzičara za zaštitu planete. Sting je po tom pitanju veoma aktivan. Lepo smo se ispričali i dogovorili. Ideja je da to bude zajednički projekat više pevača iz regiona na čelu sa Stingom. Gitaru bi svirao Erik Klepton. U sredu ćemo se videti i u Zagrebu, gde ima koncert. Sting je inače jedan divan momak.

Нема коментара: