17. 10. 2008.

Neno Belan snima prvi živi album

Neno Belan sa svojim pratećim bendom Fjumens namerava 13. novembra da u zagrebačkom klubu "Tvornica" snimi prvi koncertni album u karijeri, započetoj još pre više od dve decenije sa splitskom pop atrakcijom Đavolima

(izvor: Long Play)

- Poslije izlaska novog albuma "Rijeka snova" karijera mi je u uzlaznoj putanji i na krilima uspjeha radimo koncert u Tvornici, na kojem snimamo moj prvi live CD. To mi je davnašnja želja i sada će mi se ostvariti. Za živi album imao sam stalnu ideju, ali nikako da se poklope stvari. Ili mi se raspao bend (Đavoli) ili bi se desilo ovo ili ono, kaže Belan za Long Play.
Za sada neimenovani album će možda biti dvostruko CD izdanje, čiji izlazak Belan najavljuje za mart sledeće godine.
Belan najavljuje da bi se uporedo sa koncertom u Tvornici u Hrvatskoj trebao pojaviti trostruki CD boks set Đavola u izdanju Croatia Records-a.
- Dao sam im demo snimke sa baš interesantnim neobjavljenim arhvskim materijalom. Možda ću spojiti koncert sa promocijom boks seta i možda stare članove Đavola okupim u originalu, nagoveštava Belan.
Izvesno je da se na novembarskom koncertu u Tvornici sa Belanom na pozornici u jednom trenutku treba naći i njegov prijatelj i kolega Masimo Savić. Dvojica muzičara su za Masimov upravo izašli album „Sunce se ponovo rađa“ otpevali u duetu Belanovu pesmu „Zar više nema nas“. Masimo kaže za Long Play da se dvojica muzičara još dogovaraju šta će odsvirati na zajedničkom nastupu.
- Razgovaramo još o tome, ali najverojatnije ću uzeti gitaru u ruke i zasvirat ćemo što god nam padne na pamet... Neno i ja smo prijatelji već 25 godina pa je bilo i vrijeme da prijateljstvo okrunimo zajedničkom snimkom! Inače, naš je dogovor da ćemo jedan drugome gostovati na koncertima koliko god to bude moguće, najavljuje Masimo, koga 23. decembra očekuje koncert u beogradskom Sava centru i potom još nekoliko nastupa u Srbiji.

Нема коментара: