1. 10. 2008.

Goran Kostić Kosta (Novembar): Prava istina o napadu na Houru

Nakon što su se srpski mediji raspisali o tome da Jasenko Houra navodno ne odobrava niškoj grupi Novembar obradu pesme "Neka te ništa ne brine" Prljavog kazališta, pronašli smo frontmena Novembra Gorana Kostića Kostu koji nam je prokomentarisao celi slučaj

- Napravila se frka oko nečega za šta ne bih pomislio da je moguće. Kao prvo, album "Radulizam" je izašao u 500 komada. Samim tim je svakom normalnom čoveku jasno da će ga moći nabaviti samo prijatelji benda Novembar jer ga gotovo i neće biti u prodaji, tako da su navedeni komentari na forumu, o promociji benda preko obrada dotičnih grupa, u najmanju ruku smešni. Ja i dalje ne odustajem. Prva ploča Prljavog kazališta je remek-delo Yu-punka, kraj oko toga. Procedura je od mene tražila da predam pesme u SOKOJ, da bi oni službeno prosledili MP3 u ZAMP i tražili u moje ime dozvolu od bendova koji su obrađeni. Odgovor iz ZAMP-a je bio ljubazan, da se Renato Metessi slaže, da misle za Štulića da se ne slaže iako ga nisu kontaktirali, da Termiti nisu prijavljeni u ZAMP te da se Jasenko Houra ne slaže. Original maila su mi prosledili iz SOKOJ-a da pročitam. Prihvatio sam odgovor najnormalnije, jer niko nema obavezu da ti da ključeve svojih kola ako neće. Imam 42 godine, haotične dnevne i godišnje obaveze i davno sam prevladao ego-tripove, ljutnje i besove i bezuslovno polaganje prava na nešto što nije moje. Na telefonsko pitanje novinara je li istina da se ta pesma neće naći na disku zbog neodobravanja Houre, odgovor je jednostavno bio – da. Prijatelji iz Zagreba su mi rekli da ne zovem, jer Houra neće dati dozvolu bendu iz Srbije, ali ja sam bio uporan i ipak pokušao. Ne razumem čemu politiziranje i toliko dizanje tenzije jer me to zaista ne zanima. Uvek postoji realna mogućnost nesporazuma i gluvih telefona. Čemu toliko mešanje ljudi koji ni mene ni Houru ne poznaju, a ovaj album nikada ni neće čuti? Ja verujem da je Houra iskren, a i moje namere i poštovanje benda Prljavo kazalište su čiste kao suza. Zaboga, ja sam prvi put gledao taj bend 1979. u Remetincu, kada se većina vrlih komentatora nije ni rodila.
(izvor: tportal.hr)

1 коментар:

Unknown је рекао...

Ja sam u posedu "Obrada" na kojima postoji i obrađeno Kazalište