20. 8. 2008.

Rambo svetski: 5 pesama na engleskom

U beogradskom "Merkatoru" CD "Hipishizik Metafizik" Ramba Amadeusa proglašen je za CD nedelje, to jest ove nedelje je najprodavaniji

Uz ovu informaciju novoustanovljene PR službe RASMC-a sledi i podsećanje da je za numeru "Vetrenjace vs. Auspusi (Don Kihot i Sanco Pansa)" nedavno napravljen i spot, koji je dostupan kako na sajtu www.ramboamadeus.com, tako i na YouTube - linku.
Takođe, upravo je izašao EP (elektronsko izdanje) sa 5 pesama na engleskom jeziku u izdanju male nezavisne izdavačke kuće Hip Son Music (Boston, USA) koji se besplatno može čuti ili kupiti preko sledećih sajtova:
iTunes
Amazon.com
emusic

Ovim povodom RASMC poručuje:
- Vrlo sam srećan što je tehnologija napokon omogućila da se i u najzabačenijem kutku planete može doći barem do virtualnih verzija mojih pjesama, a pošto je muzika i onako jedna od najljepših čovjekovih apstrakcija, onda za materijalnom verzijom u vidu ploče, kasete ili CD-a stvarno ima sve manje potrebe. Napokon moj rad može da se neometano gura uz ostale plodove autora svijeta bez bojazni da će zbog geografske udaljenosti od, na sreću, već praistorijskih medijskih centara (Hollywood, London, Paris, Bruxelles, Moskva, Peking) automatski biti marginalizovan. Uz to, svi ljudi koji prate moj rad, a nalaze se rasijani po svijetu, sada bez frustracije mogu da budu u toku i prate svaki moj autorski korak na www.ramboamadeus.com.

Нема коментара: